Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam o godzinie 15;03 zakupiłem przedmiot do gry, sprzedawca napisał w opisie, że wysyłka do 10 minut, nie mam przedmiotu a sprzedawca nie odpowiada na moje pytania. Czy mogę jakoś anulować transakcję?
Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję!
@xkrzysiek0 Zostanie ci dyskusja a z sprzedającym , poczytaj jak to zrobić:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
@xkrzysiek0 Otwórz Dyskusję, tam zgłoś problem, po 24 godzinach do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który zmobilizuje sprzedawcę do wywiązania się z umowy.
Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
już to zrobiłem, a co jeśli nic nie zrobi sobie z tym? i nie wyślę
allegro odda pieniążki?
@xkrzysiek0 Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POKu:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index