Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za część zakupów zapłaciłem kuponem o wartości 100 zł. Zwróciłem towar. Gdzie mogę znaleźć te 100 zł?
Jak wrócą środki to wróci i kupon tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
@Client:104743765 Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia
@Client:104743765 Widzę, że sprzedający próbował dokonać zwrotu Twojej płatności przez Allegro Finanse. Niestety dotąd zwrot nie zakończył się poprawnie. W tej sytuacji zalecam bezpośredni kontakt ze sprzedającym w sprawie zwrotu wpłaty. Gdy zwrot zostanie przez niego poprawnie zlecony, otrzymasz nowy kupon i przelew na kwotę 44, 99 zł.
Sprzedawca powiedział mi: Witam ponownie, według naszych informacji zwrot został zlecony 29.11
@Client:104743765 Jak już pisałam, zwrot nie zakończył się poprawnie. Czy sprzedający przedstawił Ci potwierdzenie, że pieniądze zostały przekazane? Jeśli ma wątpliwości w tej sprawie, powinien się z nami skontaktować bezpośrenio.