Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, złożyłem wniosek o zwrot środków, który został zatwierdzony w piątek z allegro protect. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem tego zwrotu, a w mailu jest napisane, że zostanie to zrobione “do 2 dni roboczych”. Powinienem gdzieś z tym napisać czy jak to wygląda?
@Miwekk Cześć. Przelew został zlecony 15 grudnia, zatem już powinien być widoczny na koncie. Sprawdź to proszę ponownie, a jeśli nie zlokalizujesz przelewu, to zgłoszę tę sytuację.
No właśnie nie jest widoczny na koncie, więc gdzie mogę to zgłosić?
@Miwekk Ja to zgłoszę za Ciebie i wrócę tutaj z informacjami
okej, czekam na odpowiedź i dziękuję
cos wiadomo?
@Miwekk Kiedy będzie, to dam Ci znać. 🙂
@Miwekk Wiadomość jest już na Twojej skrzynce
Został zlecony i nie dotarł?