Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący zamowil u mnie towar za pobraniem, ale dzwonil dzisiaj ze sie rozmyslil i prosi o anulacje. Sam tego nie potrafi zrobic, ani wyslac mi emaila z anulacja. Starsza Pani. Jak ja jako sprzedajacy anuluje zamowienie czy allegro odda mi prowizje?
@zakoffana1989 Anuluj zamówienie i wystąp o zwrot prowizji, po odrzuceniu wniosku odwołaj się; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Klient nie ma obowiązku wysłać rezygnacji na piśmie. Odstąpić może także telefonicznie.
@xyz96 Jaki dowód na odstąpienie ma wtedy kupujacy?🤔 ( nie neguje opcji - tylko pytam)
Ponownie proszę, aby TWA nie zadawało mi pytań. Odpowiadam tylko na pytania autorów wątków.
@zakoffana1989 w przeciwieństwie do przepisów prawa, Allegro życzy sobie namacalnych dowodów odstąpienia od umowy przez kupującego. Jedyna nadzieja, że Allegro wyśle maila do kupujących z pytaniem czy transakcja doszła do skutku. Jeżeli odpowiedzą zgodnie z prawdą, to dostaniesz zwrot prowizji bez problemu 🙂
Anuluj zamówienie, przywróć ofertę do sprzedaży i zwróć wpłatę i dopiero wtedy wystąp o zwrot prowizji.
@zakoffana1989 Ja tylko dodam, że nie możesz zwrócić wpłaty przy pobraniu i dowodu nie załączysz, ale w odwołaniu możesz sprawę wyjaśnić.