Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
6 lutego sprzedałem monetę, oferty były dwie a z osobą która wygrała licytacje zero kontaktu, ani mailowo, ani SMS, ani mail. Wcześniej już ode mnie kupił kiedyś monetę ale z innego konta, czekałem na wpłatę blisko 2 tygodnie, a przy okazji chciał jeszcze zejść z ceny.
Co można zrobić z takim kupującym?
Odwołać oferty nie można, ja mam prowizję do zapłacenia, a kontaktu zero.
Pozdrawiam.
Jak to Twój taki pierwszy klient to i tak jesteś szczęściarzem . Na co dzień się trafiają się takie gatki co jedynie licytowanie ich bawi a płacić nie mają zamiaru . Od prawie 20 lat jestem w tej branży i przerabiałem to mnóstwo razy . Po 7 dniach pisz wniosek o zwrot prowizji ,nic więcej nie zdziałasz