anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu z kupującym po licytacji w dziale numizmatyka.

jestemzkrakowa
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

6 lutego sprzedałem monetę, oferty były dwie a z osobą która wygrała licytacje zero kontaktu, ani mailowo, ani SMS, ani mail. Wcześniej już ode mnie kupił kiedyś monetę ale z innego konta, czekałem na wpłatę blisko 2 tygodnie, a przy okazji chciał jeszcze zejść z ceny.

Co można zrobić z takim kupującym?

Odwołać oferty nie można, ja mam prowizję do zapłacenia, a kontaktu zero.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak to Twój taki pierwszy klient to i tak jesteś szczęściarzem . Na co dzień się trafiają się takie gatki co jedynie licytowanie ich bawi a płacić nie mają zamiaru . Od prawie 20 lat jestem w tej branży i przerabiałem to mnóstwo razy . Po 7 dniach pisz wniosek o zwrot prowizji ,nic więcej nie zdziałasz 

oznacz moderatorów