Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący twierdzi że brakowało w przesyłce monety, monety na które szczególnie zwracałem uwagę pakując,
zwracałem uwagę dlatego że każdy z nas kto sprzedaje monety mennicze wie jak to wygląda, wyjmując z rulonu, lub woreczka trafiają się różne trochę leprze lub trochę gorsze. Kupujący kupił dużo drobnicy, mało wartościowej,
którą wybierałem z rulonów jak leci, jednak przy tych droższych chciałem mu zrekompensować ewentualne ryski,
i ubytki wybrałem ładniejsze , jestem pewny bo te dwie monety oglądałem dokładnie, a klient twierdzi że jednej z nich nie było w przesyłce. Co w takim przypadku?
Słowo przeciw słowu a regulaminowo to kupujący ma zawsze rację nawet jak się myli.
@_Hanart_ jak jesteś w stanie udowodnić że wysłałeś, to spiszcie protokół szkody i reklamację do przewoźnika 🙂 jak nie to doślij, słowo przeciw słowu 😉
Przykra sprawa, masz dowód na wysłanie a zgodnie z prawem prywatny sprzedajacy odpowiada do chwili wysłania.
Zawsze robię zdjęcie produktów na paragonie przed wysyłką. To przydatna czynność, gdyż zawsze możesz wrócić do punktu wyjścia i sprawdzić.