Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił ode mnie monetę po wysoce zawyżonej cenie i od tej pory zero kontaktu! Telefon to fikcja(Zawsze nie dostępny)! Po forach już krążą teorie, że sprzedawców badziewia i śmiecia, falsów i podróbek będzie się gnębić! Będzie podbijać cenę np do progu 40000 za przedmiot warty 10000 by na pewno wygrać i nie zapłcić! Ponieważ wielkie allegro ma to wszystko bardzo głęboko.
Po 7 dniach wystąp o zwrot prowizji i wystaw przedmiot ponownie. Jeśli problem z tym samym kupującym będzie się powtarzał, dodaj go do czarnej listy i dodatkowo zgłoś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
kupił monetę czy coś z tego badziewia o którym wspominasz ,jeśli chodzi o falsy podróby itp. to powinny być tak opisane żeby każdy widział co to jest (niektórzy piszą np.nie wiem ,nie znam się ,to nie moje po dziadku itp. a takich to mi nawet nie szkoda zwłaszcza jak wystawią w kategorii z oryginałami a potem nie dostaną zwrotu prowizji .,ale jeśli produkt był oryginalny to masz rację trzeba takich pakować na czarną listę.
Nie wiem czy byłem kiedyś pana klientem, ale czy to dla pana jest fals, kopia, reprodukcja?
Czy pisze, że mam to po dziadku, babci czy w spadku? Moneta był wystawiona w odpowiedniej kategorii!
podaje ogólne przykłady opisów aukcji z kopiami które są wystawiane pośród monet oryginalnych nie pisałem o konkretnym przypadku pańskiej aukcji
ale w sumie co ma do tego allegro... pomijam same płatnosci ale ludzie ktorzy licytuja zgodnie z polskim prawem maja obowiazek odebrac i zaplacic za wylicytowany towar. Takze jak ktos zaplaci Ci 40000 to idz do sadu po kase i po sprawie 🙂
Niby proste, ale do tej pory trzymałem się od sądu w bezpiecznej odległości i wolałbym by tak już zostało! Moim zdaniem allegro również powinno zależeć. Bo jaka radość z prowizji od sprzedaży skoro i tak muszą mi ją oddać? Ja nie zarabiam i tracę czas i allegro nie zarabia