anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty z PAYu nieaktywne

romek6531
#7 Wielbiciel#

Wiem, że może powielam temat ale zablokowano mi środki do wypłaty z PAYu. Widnieją jako "wypłaty nieaktywne". Wszystkie transakcje mam uregulowane. W czym tkwi problem?

Dwukrotnie pisałam już poprzez Pomoc do Allego...... głucha cisza

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@romek6531 Twoja ostatnia wiadomość w sprawie weryfikacji pochodzi z 16.10.2018 roku i otrzymałeś na nią odpowiedź następnego dnia, czyli 17.10.2018 r. Nasz pracownik poinformował Cię wówczas, że jeśli chcesz zakończyć weryfikację u operatora Przelewy24, konieczne jest przesłanie skanu dowodu na adres partner@przelewy24.pl, natomiast jeśli chodzi o weryfikację w PayU musisz wypełnić formularz dostępny w tej zakładce, a następnie wykonać przelew weryfikacyjny. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

romek6531
#7 Wielbiciel#

O czy Pani mi w ogóle pisze????

Weryfikowałam się ponownie na Przelewy24 w dniu wczorajszym, zrobiłam przelew, zostałam zweryfikowana a i tak jestem nadal jestem w trakcie weryfikacji????

Po co mam się weryfikować w PAYu skoro jest ono aktywne?

Środki, które są do wypłaty też są z PAYu..., więc uprzejmie proszę o ich zwrot bo na dzień dzisiejszy zablokowane zostały bezprawnie.

Jestem na Allegro od ponad 11 lat i takich akcji tutaj dawno nie było... co to wymóg aby przesyłać skan dowodu ?  Żarty...., może jeszcze PIN do konta wam przesłać?

Przez cały ten czas byłam zweryfikowana poprawnie i nagle teraz nie jestem, nie wprowadzając żadnych zmian.

 

Proszę o odblokowanie środków i możliwość wypłaty

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@romek6531 W mojej poprzedniej wypowiedzi odniosłam się do wiadomości mailowych, które pisałaś do nas w sprawie weryfikacji konta do wypłat i które według Ciebie zostały bez odzewu. 

Nie przeprowadzamy na Allegro Gadane weryfikacji, ale według moich informacji dokumenty, które przedstawiłaś wciąż są niepełne, dlatego najszybciej będzie jeśli wyjaśnisz z nami tę kwestię przez formularz kontaktowy dostępny tutaj

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@romek6531 Dane  właściciela konta All i właściciela konta bankowego muszą być takie same. Tu masz opis jak i dlaczego:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jakie-dokumenty-przeslac-aby...

oznacz moderatorów