Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam pół H temu 15 paczek w paczkomacie.
Przy ostatniej paczce okazało się, że nie mieści się w skrytce. Po sprawdzeniu co powinno być w środku okazało się, że ma etykietę paczki do innego klienta. Czyli pozostałe paczki też mają pomieszane etykiety.
Co robić? ?
Napisałam e-mail, żeby zwrócili wszystkie paczki do nadawcy, czy ktoś wie ile to potrwa?
Nie mogę jutro czekać pół dnia pod paczkomatem na kuriera.
@biuro_szkola_24 pewnie kilka dni, rozumiem, że wszystkie przesyłki muszą wrócić do Ciebie, żebyś mogła je przepakować, wygenerować odpowiednie etykiety i nadać ponownie. W tej sytuacji powinnaś poinformować kupujących, że przesyłki się opóźnią. Poproszę jeszcze o wypowiedź pracownika @InPost być może będą mogli wskazać dokładniejszy czas lub inne rozwiązanie tej sytuacji.
Może , (oby) nie wszystkie .
@biuro_szkola_24
Dzień dobry,
w tego typu sytuacjach niezbędny jest kontakt z naszym BOK, na adres pomoc@inpost.pl
Jeżeli paczki zostały błędnie nadane (posiadają źle ponaklejane etykiety), to należy je zwrócić do Nadawcy, po czym nadać ponownie na poprawne dane na nowo wygenerowanych etykietach.
Przesyłki powinny zostać zwrócone na adres Nadawcy, powiązany z kontem Allegro. Czas realizacji dyspozycji to kilka dni roboczych.
Od razu została zgłoszona dyspozycja do zwrotu paczek do nadawcy. Pytałam się kilka razy czy na pewno paczki są zablokowane przed odbiorem i do mnie wrócą. A dzisiaj się okazało, że 1 że zgłoszonych paczek i tak czeka na odbiór w paczkomacie. Została odebrana, zero kontaktu że strony odbiorcy i kto mi za to odda pieniądze??????
@biuro_szkola_24 ??? poproś klienta o zwrot jest darmowy 🙂 z drugiej strony może nie wszystkie paczki są pomieszane 😉