anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Źle naliczona opłata SMART

MAMY ROZWIĄZANIE!
Chmi0707
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Klient złożył u mnie zamówienie na kwotę 37,50. Z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu włączyła mu się opcja darmowej wysyłki SMART. Oczywiście, kiedy wchodzę na stronę Inpostu, aby nadać paczkę, mam za nią zapłacić 8.99. W czym rzecz? Weszły w życie jakieś zmiany? Błędnie zadziałał formularz? Co w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Klient ma farta i jego konto trafiło do testów, może nawet na zakupy za 1zł smarta mieć.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Chmi0707 Cześć. To nie jest błąd - prowadzimy testy nowych wariantów usługi Smart!, aby w przyszłości zaproponować naszym użytkownikom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe. Nie zapłacisz - pokrywamy w pełni koszty przesyłek Smart! za zamówienia od 20 do 39,99 złotych do automatów paczkowych lub punktów odbioru (więcej informacji tutaj: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-smart-czesc-kupujacych-moze-skorzystac-z-darmowej-dosta...). 

oznacz moderatorów