anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

źle wybrany adres paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
ADALBERT-PL1
#8 Zapaleniec#

Cześć, klient zamówił towar za 25 zł + wybrał dostawę do paczkomatu koszt 9,99 zł. Po godzinie poinformował mnie, że źle wybrał adres paczkomatu. Zamówienie mam jeszcze nie spakowane. Co zrobić w takiej sytuacji? Nie wiem czy można anulować zamówienie? Jeżeli nie to jeżeli klient zrobiłby zwrot, to mam mu zwrócić koszt towaru + koszt wysyłki? To zamówienie nie będzie wysyłane, ponieważ chce zakupić towar składając drugie zamówienie już z poprawnym adresem paczkomatu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Zwracasz mu tyle ile zapłacił.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ADALBERT-PL1 Ty nie anulujesz zamówienia, ale w menadżerze paczek po imporcie można zmienić telefon czy paczkomat 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ADALBERT-PL1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję.

 

oznacz moderatorów