Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie mogę utworzyć etykiet na paczkę Allegro Kurier Pocztex wyskakuje Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika
Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
Proszę o pomoc
Mam to samo...
Ten sam problem @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
AKTUALIZACJA 18.01.2024 g. 17:57
Otrzymaliśmy informację, że problem nie powinien już występować.
@mbalakier @PanChytrusek @zagano44
Wiemy o tym problemie. Prace nad przywróceniem poprawnego działania trwają po stronie przewoźnika.
Przepraszamy za utrudnienie.
Przez problemy od strony poczty nie będę w stanie nadać przesyłki na czas. Podaje nr. zamówienia (i proszę o wykluczenie go): 44d01af0-b5f8-11ee-99a3-05ce3d220b42
Może warto poinformować klientów o problemie? Próbując kupić produkt z dostawą Pocztex, nie ma żadnej informacji, że sprzedawca nie wygeneruje dzisiaj etykiety.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry.
System EN nie działa, to juz wiemy (ok 12:30 już nie dało się na nim pracować, wtedy to chciałam nadać swoją przesyłkę) - ale co z przesyłkami, które mogą nie wyjść przez tę awarię w wymaganym terminie jako nadane. Proszę o informację, czy będą one wykluczone z jakości - z miary wysyłka w terminie? To bardzo ważne dla wielu Sprzedawców.
Rozumiem złośliwość rzeczy martwych, ale chciałabym także, żeby serwis allegr wykazał odrobinę wyrozumiałości wobec Sprzedawców i wykluczył z miar dzisiejsze przesyłki Poczty Polskiej.
Dziękuję za odp.
Ps. Oczywiście monitoruję sprawę na bieżąco i jak tylko ruszy - w godzinach pracy Urzędu pocztowego - w dniu dzisiejszym nadam zamówienia.
Wykluczenie to jedno i tutaj nie ma problemu, wystarczy je zgłosić. Ale co w przypadku dostania negatywnej oceny, klienta nie interesuje jakaś awaria. Była przecież gwarancja dostawy.
To dobrze a czy Allegro powiadomi kupujących o problemie i wydłużonym czasie wysyłki?
Mam od rana przygotowaną paczkę i nie mogę jej nadać. I jak to wpłynie na jakość sprzedaży ?
Awaria nie jest z mojej winy.
Nie mogę nadac przesyłek. Proszę o wykluczenie ofert z ocen sprzedaży
d51529e0-b54c-11ee-a095-f9070fa0b0bb
d20097e0-b541-11ee-a721-531d31b179b4
f8d8ed70-b53e-11ee-afcc-9b9dab9ab1b6
Jest 19 stycznia - wciąż nie można wygenerować etykiety nadawczej.
Jest problem!
@z_Tej_Bajki Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
U mnie to samo . Nie można połączyć się z e-nadawcą POCZTY
nr: 13420153247
f91d38e0-b57f-11ee-a095-f9070fa0b0bb
podaję nr zamówienia do Poczty Allegro Kurier Pocztex
którego nie mogę nadać z powodu awarii Poczty Polskiej i braku dostępu do systemu E-nadawca
Proszę o wykluczenie tego zamówienia z Jakości sprzedaży i poinformowanie kupującego że opóźnienie nie jest winą sprzedawcy.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o wykluczenie zamówienia z pomiaru jakości skuteczności wysyłki i poinformowanie Kupującego o awarii systemowej przewoźnika - allegro może mieć większy autorytet niż Sam Sprzedawca, stąd ma prośba o wystosowanie maila w tej sprawie do Kupującego.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry
Jak pisałam wyżej, proszę o wykluczenie zamówienia z oceny jakości skuteczności wysyłki z powodu awarii systemu poczty Polskiej, która chyba jeszcze dziś nie działa do końca sprawnie. W poście moderatorka pisała, ze zgłoszone zamówienia będą wykluczone z oceny, moje nie zostało uwzględnione.
Nr zamówienia : 38837210-b5e9-11ee-9f2a-c97c3141c032 z dn 18,01,2024
Przesyłkę nadałam dzisiaj (19,01,2024 o godz. 11:42) - na pocztę mam minutkę pieszo - nadal widnieje w systemie EN w zakładce wysłane, zamiast powinna przejść do zakładki "ODEBRANE". W szczegółach zamówienia jest już jako potwierdzona przez urząd pocztowy . Czy mam napisać zgłoszenie przez formularz, bo tutaj nie mogę dołączyć załączników.
Zamówienie to nadal liczone jest do jakości.Proszę o wykluecznie. Dziękuję
Wina leży po stronie Poczty. E-nadawca nie działa...
Nie otwiera się strona EKN - nie można zaimportować przesyłek, wydrukować etykiet
Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
Podczas łączenia z serwerem „e-nadawca.poczta-polska.pl” wystąpił błąd. PR_CONNECT_RESET_ERROR
Kod błędu: PR_CONNECT_RESET_ERROR
Otwierana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych.
Proszę poinformować właścicieli witryny o tym problemie.
Więcej informacji…