Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Robiąc testową wysyłkę ustawiłem sobie godzinę wysyłki do 21:00 i wystawiłem zamówienie około 20:30 co oznacza że powinienem wysłać ją tego samego dnia. Paczkę wysłałem jednak o godzinie 6:00 następnego dnia i z automatu dostałem - 270 punktów.
Oczywiście paczka była wysłana w ramach testu przeze mnie do osoby którą znam, ponieważ chciałem sobie sprawdzić w praktyce jak działa cały system wysyłkowy w panelu allegro żeby nie dać gafy przy prawdziwym kliencie.
Czy jest jakaś szansa na anulowanie tych punktów skoro dopiero się uczyłem i całe zamówienie wyniknęło z mojej inicjatywy ?
Jeśli trzeba przekażę osobie zaangażowanej w wysyłkę żeby potwierdziła że brała udział w teście gdzie trzeba.
Pozdrawiam
@ShapeShifterEcom Ty się ciesz, że Ci konta nie zablokowali za takie testy😁, bo sprzedaż dla znajomych jest niezgodna z regulaminem😉
@ShapeShifterEcom rozumiem, że zrobiłeś to w dobrej wierze, ale taka sprzedaż jest niezgodna z regulaminem. Do testowania służy Sandbox Allegro, nie taki "kontrolowany zakup".
Nie mamy informacji o tym, że przesyłka została wysłana do kupującego.
Czy wysłałeś ją za pomocą Wysyłam z Allegro?
Podejrzewam, że przez narzędzie przewoźnika - Manager Paczek InPost albo inną zewnętrzną aplikację. W takim przypadku, abyśmy otrzymali status przesyłki, konieczne jest podanie zamaskowanego adresu e-mail kupującego albo powiązanie kont Allegro i InPost i import zamówień z Allegro.
Nie znałem tego narzędzia do testowania dlatego zrobiłem to w ten sposób i nie miałem złych intencji 😶 Przesyłkę wysłałem z aplikacji Inpost w telefonie i faktycznie osoba która tę wysyłkę miała odebrać mówiła że u niej na Allegro jest napisane że Allegro nie ma informacji o stanie paczki. Wcześniej myślałem że aby wysyłać paczkę Inpost przez Allegro muszę mieć umowę z InPostem. Dopiero dzisiaj doczytałem i "spiąłem" swoje konto InPost z Allegro. Dodałem numer wysyłki do zamówienia, czy to wystarczy?
@ShapeShifterEcom jeśli paczki nie wysłałeś w terminie, to teraz nic nie da dodanie numeru przesyłki
@ShapeShifterEcom, aby wysłać przesyłkę InPost przez Wysyłam z Allegro konieczne jest podpisanie umowy z przewoźnikiem.
Od teraz jeśli zamówienia będą importowane z Allegro do narzędzia przewoźnika, będziemy otrzymywać informacje o statusach.
Nie mogę niczego obiecać w sprawie punktów w jakości, dowiem się, czy możemy wykluczyć to zamówienie i wrócę do Ciebie z informacjami.
To zamówienie wysyłałem z prywatnego konta InPost ale z racji że założyłem firmowe to je też powiązałem z Allegro, dlatego musiałem ręcznie wpisać numer zamówienia i nie pobrało automatycznie. Kolejne zamówienia będą już otrzymywać automatyczne statusy od powiązanego konta. Dziękuję za pomoc i wyrozumiałość 😔. Proszę o całkowite anulowanie tego zamówienia i czekam na informację.
@ShapeShifterEcom wracam z informacjami. Od jutra to zamówienie nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży.
@la_nika Super! Dziękuję bardzo za pomoc.