anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Account Registration

linghe
#2 Obserwator

Dear allegro officials, I am still in the process of repeated verification and I am getting the result that the identity is not confirmed, I have tried to replace the photo with a clearer one but I am still getting the same result, please let me know what I need to do in order to move to the next step, I want my problem to be solved, please help me to contact the external vendor to verify the situation, here is the link to my verification:
https://salescenter.allegro.com/business-account/identity-verification-v2?associateId=3423748e-26c1-... operators=PAYU&operators=ALLEGRO_FINANCE

I would like to get the contact information of my account manager in Chinese.
acc.jpg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@linghe please write about this matter using the form. The advisor will be able to verify your application with the payment operator.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

linghe
#2 Obserwator

I have contacted but it always takes them a few days to reply to my messages and my problem has never been resolved

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@linghe I'm sorry, but we are not in a position on the forum to help you with your account activation. Therefore, if you have additional questions on this matter, please send them in response to the ticket number 49680412. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

linghe
#2 Obserwator

Jestem w kontakcie, mogą odpowiadać na wiadomości tylko raz lub dwa razy dziennie, spędziłem na tym 4 lub 5 dni i zawsze dają mi tę samą historię o tym, że mój identyfikator nie jest jasny, zmieniłem identyfikator 4 lub 5 razy lub kazali mi sprawdzić dokumenty i nigdy nie rozwiązałem mojego problemu!

oznacz moderatorów