Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze!
W tym wątku możecie zadać dodatkowe pytania na temat opcji promowania ofert, a odpowiedzi udzielą Wam eksperci w konkretnej dziedzinie.
Na pytania dotyczące Wyróżnień i pakietu promo odpowie Aleksandra Bielecka.
@biel_a zajmuje się procesem opłat oraz wyróżnieniami na Allegro. Dba, aby Wasze oferty były dobrze widoczne dla kupujących.
Wątptliwości związane z Allego Ads rozwieje Krystian Adamczyk.
@kadamczyk3 jest Specjalistą ds. Marketingu Produktowego w Allegro Ads. Na co dzień zajmuje się komunikacją ze sprzedającymi, którzy korzystają (lub myślą o korzystaniu) z naszej platformy reklamowej. Przygotowuje materiały edukacyjne oraz promocyjne, a także dba o to, by doświadczenia Parterów reklamujących się z Allegro Ads były jak najlepsze.
Na pytania dotyczące Monet odpowie Krzysztof Łukanowski.
@krzyh_lukanowski zajmuje się rozwojem i promocjami Monet oraz koordynacją akcji promocyjnych w ramach Allegro Lokalnie.
Kwestie związane z Super Sprzedawcą wyjaśni dla Was Dawid Pustelnik.
@d_pustelnik pracuje w obszarze wsparcia Sprzedających na Allegro, który obejmuje szeroki zakres obsługi konta na Allegro. Pomaga korzystać z narzędzi i zakładek jakie oferuje panel sprzedażowy, dodatkowo wyjaśnia zasady programów: Allegro Smart i Super Sprzedawca. Wspiera procesy logistyczne związane z obsługą i dostawą paczek do Kupujących. Zajmuje się również kwestiami dotyczącymi procesu łączenia ofert z produktami Katalogu Allegro oraz zagadnieniami związanymi z tematyką API, Sandbox i wystawianiem z pliku.
Zachęcamy do zadawania pytań!
Czy włączenie jednocześnie Ads Express i kampanii Ads zwiększa się sprzedaż? Czy produkty będą ze sobą konkurować i podbijać stawki CPC?
Dzień dobry,
Jednoczesne włączenie Ads Express i kampanii ofert sponsorowanych może zwiększyć sprzedaż jedynie dla tych ofert, które nie będą się powtarzać w jednym i drugim miejscu. Oferty, które będą się dublować, nie będą konkurować ze sobą i podbijać CPC. W sytuacji, gdy mamy tę samą ofertę w dwóch miejscach, system wybiera jedną z nich i dopiero wtedy staje do licytacji o miejsce na liście wyszukiwania.
A w przypadku posiadania kilku kont z takim samym asortymentem i włączenie na każdym z nich Ads Express? Czy bardziej korzystne jest stworzenie na każdym z nich kampanii Ads ?
@Pani_Jeans działanie na kilku kontach z tymi samymi ofertami ma swoje za i przeciw (bez różnicy, czy zrobi to Pani przez Express, czy kampanie). Przede wszystkim walczy Pani sama ze sobą, podbijając stawki CPC. Z drugiej jednak strony ma Pani możliwość zajęcia więcej niż jednego miejsca na liście wyszukiwania. Warto więc przemyśleć za i przeciw, można to też wykorzystać do testowania różnych stawek CPC dla tych samych produktów. Jeżeli więc myśli Pani o takim działaniu na kilku kontach, to również skłaniałbym się do tworzenia samodzielnych kampanii.
[Pytanie z webinaru]
Czy opcje promocji są widoczne na FV od allegro i czy można je wliczać w koszty firmowe?
Na fakturze widnieje jedna pozycja, jest to “Zapewnienie funkcjonalności i usług dostępnych na platformie handlowej Allegro.pl”, na którą składają się wszystkie opłaty naliczone na rachunku, m.in. opłaty za promowanie. Szczegółowe zestawienie, co jest naliczone na rachunku można pobrać ze strony “Rozliczenia z Allegro”.
[Pytanie z webinaru]
Czy istnieje na allegro opcja doradztwa dla kont firmowych. Czy mogę liczyć na indywidualną pomoc dotyczącą strategii biznesowej?
Indywidualna pomoc w zakresie doradztwa dla kont firmowych w Allegro jest możliwa dla Sprzedających, którzy biorą udział w naszym programie partnerskim VIP.
Jeśli Twoja firma spełni warunki uczestnictwa (między innymi odpowiedni poziom obrotów generowanych na Allegro), na początku kwartału dedykowany opiekun biznesowy, skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub e-mailowo przedstawiając warunki i korzyści wynikające z udziału w programie.
Jeżeli udział w programie VIP nie będzie możliwy, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc, poprzez zgłoszenie sprawy przez formularz kontaktowy, czat lub zamówienie rozmowy telefonicznej. Nasi doradcy są dostępni na infolinii i czatach od godziny 8:00 - 22:00.
[Pytanie z webinaru]
Monety w koncie Supersprzedawca, mogę prosić o szczegóły? 🙂
Jeżeli partner spełni warunki w/w programu to może zakwalifikować się do niego i korzystać z benefitów, m.in. z Monet.
Za każde 10 000 zł obrotu Supersprzedawca otrzyma 15 Monet do sumarycznej puli, max pula to 100 000 Monet. Monety z tej puli są rozkładane automatycznie po ofertach według założeń, które opiszę w odpowiedzi na kolejne pytanie.
[Pytanie z webinaru]
Mam monety z tytułu Super Sprzedawcy, jak je poprawnie przypisać do wybranych przeze mnie aukcji?
Partner nie może samodzielnie przypisywać Monet z programu Super Sprzedawca do swoich ofert. Monety z programu są dodawane do wszystkich ofert automatycznie, jeśli spełnią chociaż jeden z poniższych warunków:
1) darmowa dostawa,
2) wysyłka natychmiast,
3) wysyłka w ciągu 1 dnia.
Monety będą pokazywać się w przedmiotach, których cena przekracza 49,99 złotych. Należy pamiętać, że monet z programu Super Sprzedawcy nie da się przypisać do konkretnej oferty. Są również kategorie w których się one nie wyświetlają. Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w naszym artykule.
Monety są przypisywane w zależności od kwoty przedmiotu i tego, czy klient wyświetli ofertę na przeglądarce lub w aplikacji:
Cena przedmiotu: 49,99 zł - 99,98 zł
Liczba Monet w aplikacji: 4
Liczba Monet w przeglądarce: 2
Cena przedmiotu: 99,99 zł - 999,98 zł
Liczba Monet w aplikacji: 8
Liczba Monet w przeglądarce: 4
Cena przedmiotu: 999,99 zł +
Liczba Monet w aplikacji: 12
Liczba Monet w przeglądarce: 6
[Pytanie z webinaru]
Jeśli wykupie wyróżnik dla swojej oferty to komu się to wyświetli? Przez 10 dni cały czas będzie moja oferta, czy to rotuje różnym osobom?
Wybierając wyróżnienie, oferta znajdzie się przed ofertami innych Sprzedających, którzy nie korzystają z promowania. Pojawi się na liście promowanych ofert - na liście w danej kategorii oraz w wynikach wyszukiwania jako oferta promowana. Wyświetli się wszystkim.
[Pytanie z webinaru]
Korzystam z wyróżnień dla moich ofert wielowariantowych, jednak nie mam udostępnionych rat O%. Co robię nie tak?
Dodam, że każdy z produktów jest w cenie rzędu 3500 zł.
Warto zwrócić uwagę, że jeżeli oferty są połączone w wielowariant, to każdą z osobna należy wyróżnić. Zatem jeżeli kolor zielony jest wyróżniony, a żółty nie, to w żółtym nie pojawi się opcja rat. Poza tym, mogły nie zostać spełnione określone warunki, np. przedmiot jest w kategorii wykluczonej z rat. W tej sytuacji, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z nami, będziemy mogli zweryfikować sprawę.
[Pytanie z webinaru]
Czy opłatę za wyróżnienia mogę zrobić z portfela google?
Nie, metody płatności to standardowy przelew, szybki przelew (blik, karta płatnicza, czy szybki przelew obsługiwany przez naszych operatorów płatności). Płatności można dokonać w zakładce Rozliczenia z Allegro.
[Pytanie z webinaru]
Na jakiej podstawie umieszczane są wyróżnienia ofert na karuzeli ofert promowanych, czy oferty są wyświetlane równomiernie czasowo dla każdego konkurującego sprzedawcy/produkt. Czy sprzedawcy/produkty spełniający jakieś kryteria są wystawiani częściej?