anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta - błąd

3ddresscode
#1 Nowicjusz#

Mam problem... Chcę aktywować swoje konto ale przelew aktywacyjny wraca gdyż mam z mężem wspólne konto. w dziale POMOC jest napisane, że należy przesłać potwierdzenie przelewu na którym są moje dane. Mam takie potwierdzenie ale nie ma nigdzie informacji na jaki adres email mam wysłać to potwierdzenie. HELP.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@3ddresscode możesz wysłać to potwierdzenie razem z opisem sprawy przez formularz kontaktowy. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

3ddresscode
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedź. Niestety w tym formularzu można tylko opisać problem. Nie ma opcji aby dodać plik z potwierdzeniem. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@3ddresscode Opisz sprawę, a następnie kliknij "Wybierz sposób kontaktu". W momencie jak wybierzesz wysyłkę e-mail, pojawi Ci się miejsce na dołączenie pliku. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów