Aktywacja konta - błąd

3ddresscode
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2024
17:55
Mam problem... Chcę aktywować swoje konto ale przelew aktywacyjny wraca gdyż mam z mężem wspólne konto. w dziale POMOC jest napisane, że należy przesłać potwierdzenie przelewu na którym są moje dane. Mam takie potwierdzenie ale nie ma nigdzie informacji na jaki adres email mam wysłać to potwierdzenie. HELP.
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2024
18:47
@3ddresscode możesz wysłać to potwierdzenie razem z opisem sprawy przez formularz kontaktowy.
Nicol
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

3ddresscode
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2024
19:17
Dziękuję za odpowiedź. Niestety w tym formularzu można tylko opisać problem. Nie ma opcji aby dodać plik z potwierdzeniem.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2024
19:44
@3ddresscode Opisz sprawę, a następnie kliknij "Wybierz sposób kontaktu". W momencie jak wybierzesz wysyłkę e-mail, pojawi Ci się miejsce na dołączenie pliku.
Nicol
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów