anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta biznes

MAMY ROZWIĄZANIE!
REVOSKLEP
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

minęło już 12 dni od wysłania dokumentacji a moje konto wciąż nie przeszło etapu weryfikacji.
Otrzymałam maila z informacją "Cieszymy się, że możesz już zacząć sprzedawać na największym polskim rynku e-commerce.", lecz konto w dalszym ciągu nie zostało aktywowane.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@REVOSKLEP Poprosiłam już o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji i jak tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@REVOSKLEP Dostałam już informację, że zgodnie z rejestrem rozpoczniesz działalność dopiero 01.02 i wtedy dopiero będziemy mogli zweryfikować Twoje konto i będziesz mogła wystawiać oferty. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
REVOSKLEP
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację.
Konto jest już aktywne.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów