anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta do wypłat Wise

Happy_Toy_Shop
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Chciałbym powiązać swoje konto Wise do wypłaty środków. Próbowałem przeszukać forum w celu znalezienia instrukcji jednak bezskutecznie. Czy nadal nie ma możliwości wypłaty z subkonta PayU na Wise?

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A to jest w Euro?

oznacz moderatorów

Happy_Toy_Shop
#7 Wielbiciel#

Konto jest w Euro natomiast widziałem już pytanie w którymś ktoś zweryfikował Wise ale nie mógł wypłacić środków z PayU. Chciałbym wiedzieć czy ten problem nadal występuje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Happy_Toy_Shop warunkiem pozytywnej weryfikacji jest to, aby bankowość przyjmowała wypłaty w PLN, jeśli taka możliwość jest w WISE to nie będzie problemu.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Happy_Toy_Shop Żeby dane do wypłat zostały zaakceptowane, konieczne jest wykonanie przelewu z rachunku, którego jesteś właścicielem. Jeżeli więc przy przelewie weryfikacyjnym Wise przekazuje dane Twojego rachunku, a nie rachunku technicznego, taka możliwość będzie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów