Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym powiązać swoje konto Wise do wypłaty środków. Próbowałem przeszukać forum w celu znalezienia instrukcji jednak bezskutecznie. Czy nadal nie ma możliwości wypłaty z subkonta PayU na Wise?
Dziękuję za pomoc
A to jest w Euro?
Konto jest w Euro natomiast widziałem już pytanie w którymś ktoś zweryfikował Wise ale nie mógł wypłacić środków z PayU. Chciałbym wiedzieć czy ten problem nadal występuje
@Happy_Toy_Shop warunkiem pozytywnej weryfikacji jest to, aby bankowość przyjmowała wypłaty w PLN, jeśli taka możliwość jest w WISE to nie będzie problemu.
@Happy_Toy_Shop Żeby dane do wypłat zostały zaakceptowane, konieczne jest wykonanie przelewu z rachunku, którego jesteś właścicielem. Jeżeli więc przy przelewie weryfikacyjnym Wise przekazuje dane Twojego rachunku, a nie rachunku technicznego, taka możliwość będzie.