anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta i ustawienie danych do wypłat Wise

PlayStationStr
#1 Nowicjusz#

Jakiś czas temu kontaktowałam się z wami przez email na temat kont banków internetowych. Po krótkiej wymianie wiadomości dowiedziałam się że jest to możliwe jedynie z Revoult, Wise aka Transwise oraz czym jeszcze. No więc specjalnie założyłam sobie konto w Wise weryfikują je w pełni i teraz chcąc zweryfikować nie jest w stanie to przejść. 

Proszę o pomoc w weryfikacji z użyciem tego konta, sporo czasu i nerwów mnie to kosztowało już i nie wiem co zrobić.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PlayStationStr Jeśli wykonałaś już przelew weryfikacyjny, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego potwierdzenie wykonania przelewu, a wówczas skontaktujemy się z operatorem w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

PlayStationStr
#1 Nowicjusz#

Dziękuję bardzo za odpowiedź , przelew wczoraj wykonałam więc pewnie jeszcze nie doszedł, pisało coś ze do czwartku powinien być, skontaktować się w czwartek czy teraz ? 

oznacz moderatorów

PawelHkrk
#11 Animator#

@PlayStationStr jak to - zadziałało z Wise? W jakiej walucie zleciłaś przelew weryfikacyjny - PLN czy EUR? Dzięki 

 

oznacz moderatorów

SAADIMKS
#2 Obserwator#

have you received the money? 
issue solved ?

oznacz moderatorów

marekkkubica
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, czy byłeś w stanie połączyć mądre lub inne konto? Czy rozwiązałeś problem? Ja też chcę spróbować, to nie działa, czy mógłbyś odpowiedzieć na mojego maila?
marek.kubica@mail.ru

oznacz moderatorów