Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu kontaktowałam się z wami przez email na temat kont banków internetowych. Po krótkiej wymianie wiadomości dowiedziałam się że jest to możliwe jedynie z Revoult, Wise aka Transwise oraz czym jeszcze. No więc specjalnie założyłam sobie konto w Wise weryfikują je w pełni i teraz chcąc zweryfikować nie jest w stanie to przejść.
Proszę o pomoc w weryfikacji z użyciem tego konta, sporo czasu i nerwów mnie to kosztowało już i nie wiem co zrobić.
@PlayStationStr Jeśli wykonałaś już przelew weryfikacyjny, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego potwierdzenie wykonania przelewu, a wówczas skontaktujemy się z operatorem w Twojej sprawie.
Dziękuję bardzo za odpowiedź , przelew wczoraj wykonałam więc pewnie jeszcze nie doszedł, pisało coś ze do czwartku powinien być, skontaktować się w czwartek czy teraz ?
@PlayStationStr jak to - zadziałało z Wise? W jakiej walucie zleciłaś przelew weryfikacyjny - PLN czy EUR? Dzięki
have you received the money?
issue solved ?
Dzień dobry, czy byłeś w stanie połączyć mądre lub inne konto? Czy rozwiązałeś problem? Ja też chcę spróbować, to nie działa, czy mógłbyś odpowiedzieć na mojego maila?
marek.kubica@mail.ru