Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, aby aktywować konto wysłałam 1,01 zł i dostałam zwrot, jednak nadal nie jest aktywowane ani nie ma żadnej informacji. Minęło ponad 3 dni robocze
Zwrot nie gwarantuje aktywacji, dane są zgodne?
@Client:44639632 Proszę, napisz kiedy dokładnie wykonałaś przelew.
31.08.2024
@Client:44639632 Twoje konto nie jest aktywne. Już wyjaśniam, dlaczego. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.
@Client:44639632 w celu weryfikacji sprawy nasz dział finansowy potrzebuje bankowego potwierdzenia wykonanego przelewu weryfikacyjnego na aktywację sprzedaży. Prześlij mi ten dokument na adres: spolecznosc@allegro.com wraz z linkiem do tego wątku.
@ayo80 przesłałam maila 😉
@ayo80 kiedy mogę liczyć na odpowiedź?