anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta sprzedawcy

Client:44639632
#7 Wielbiciel#

Witam, aby aktywować konto wysłałam 1,01 zł i dostałam zwrot, jednak nadal nie jest aktywowane ani nie ma żadnej informacji. Minęło ponad 3 dni robocze 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot nie gwarantuje aktywacji, dane są zgodne?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44639632 Proszę, napisz kiedy dokładnie wykonałaś przelew. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44639632
#7 Wielbiciel#

31.08.2024

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44639632 Twoje konto nie jest aktywne. Już wyjaśniam, dlaczego. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44639632 w celu weryfikacji sprawy nasz dział finansowy potrzebuje bankowego potwierdzenia wykonanego przelewu weryfikacyjnego na aktywację sprzedaży. Prześlij mi ten dokument na adres: spolecznosc@allegro.com wraz z linkiem do tego wątku.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44639632
#7 Wielbiciel#

@ayo80 przesłałam maila 😉

oznacz moderatorów

Client:44639632
#7 Wielbiciel#

@ayo80 kiedy mogę liczyć na odpowiedź? 

oznacz moderatorów