Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czekam na weryfikację przelewów ponad 5dni a konto nadal nie jest zweryfikowane i nie mogę wypłacić środków, nie dostałem żadnego e-maila od allegro czym jest to spowodowane ?
@PremiumShop777 Dane osobowe ustawione na koncie Allegro muszą być takie same, jak dane osobowe na koncie w banku. Sprawdź też, czy wysłałeś odpowiednie dokumenty lub na koncie zwykłym przesłałeś dane dowodu osobistego; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jakie-dokumenty-przeslac-aby...
Jeśli wszystko się zgadza i minęło 5 dni roboczych, złóż reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Trzeba przesyłać swoje dokumenty ? Dziwne mój znajomy ma konto już od dłuższego czasu i nigdy nie wysyłał dokumentów do weryfikacji.
@PremiumShop777 Cześć. Przelew weryfikacyjny zleciłeś na rachunek Przelewy 24, a środki do wypłaty znajdują się w PayU. Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie.