Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Przechodząc do sedna mam problem z kurierem Allegro 1Box.
Przykład:
Numer zamówienia:
a808fca0-3838-11ef-89c6-6573765bf20e
Numer zlecenia podjazdu:
10946176
2 lipca zamówiłem podjazd kuriera na 3 lipca - nie zjawił się.
Związku z czym, tego samego dnia zawiozłem paczki do punktu
by uniknąć problemów.
Dziś jest 4 lipca, kuriera u mnie znowu nie było,
paczki z punktu również nie zostały zabrane.
Od rana dostaje telefony oraz wiadomości, dyskusje:
- "gdzie jest moja paczka"
- "czemu towar nie dotarł"
- zwrot z tytułu, "paczka nie dotarła na czas"
Prawdę mówiąc kontaktowałem się już kilka razy z tego tytułu z supportem,
ale bez efektów. Ww. sytuacja ma miejsce co tydzień.
Pytanie co mam zrobić?
Dobry wieczór @Exxth! Poprosiłam o wyjaśnienie tej sytuacji z kurierem z Twojego regionu. Takie zamówienia możesz zgłaszać do nas, abyśmy wykluczyli je z jakości sprzedaży. Czy już to zrobiłeś? Jeśli nie, to podaj tu proszę numery opóźnionych zamówień.
Dobry wieczór @la_nika
Dziękuję za szybka odpowiedź.
Poniżej przesyłam numer przesyłek:
A000T353A8
A000T33QN5
A000T33LR7
A000T331V0
A000T32RU0
A000T31AO1
A000T314O1
A000T30YQ8
Dziękuje i pozdrawiam
@Exxth Dziękuję. Zgłosiłam już prośbę o wykluczenie.
@w_kiwi a co z rekompensatą dla sprzedawcy za stracony czas, opinię o firmie oraz pewnie utraconych kupujących ?
@kostas11 Sprzedający ma oczywiście możliwość złożenia reklamacji. 🙂
@Exxth Zamówienia zostały wykluczone, z wyjątkiem zamówienia 1d3335d0-3871-11ef-a202-05cb1b8c2349, które nadano w terminie.
To jest odpowiedź jaką dostałem na reklamację:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość dotyczącą zlecenia odbioru przesyłek.
Zdaję sobie sprawę, że sytuacja jest dla Pana kłopotliwa. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość oferowanych usług była na jak najwyższym poziomie. Bardzo również dziękuję za zgłoszenie nam tego problemu - pozwoliło nam to na zgłoszenie i zwrócenie uwagi do naszego personelu odpowiedzialnego za zlecenia odbiorów paczki.
Mam nadzieję, że przyszłościowo podobne niedogodności nie będą mieć miejsca.
Mając na uwadze Regulamin “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4, usługa zlecenia odbioru przez kuriera nie jest gwarantowana przez Operatora, dlatego reklamacji nie uznaję.
Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zlecenia realizowane były zgodnie ze wskazanymi datami.
Może się Pan odwołać od decyzji odpowiadając na tego maila w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania decyzji.
Może Pan także odwołać się listowne na adres:
Allegro sp. z o.o.
ul. Wierzbięcice 1B
61-569 Poznań
Proszę wskazać numer reklamacji.
Może Pan również dochodzić roszczeń na drodze sądowej lub skorzystać z możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej"
Prosiłbym się o odniesienie do sprawy.
Pozdrawiam
Pięknie 🙂
@Exxth napisał(a):Pytanie co mam zrobić?
Zatrudnić dodatkową osobę do obsługi zgłoszeń One by Allegro 😄
hehe 😄