anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro 1box

Exxth
#10 Popularyzator#

Dobry wieczór,

Przechodząc do sedna mam problem z kurierem Allegro 1Box.

Przykład:

Numer zamówienia:
a808fca0-3838-11ef-89c6-6573765bf20e

Numer zlecenia podjazdu:
10946176

2 lipca zamówiłem podjazd kuriera na 3 lipca - nie zjawił się.
Związku z czym, tego samego dnia zawiozłem paczki do punktu
by uniknąć problemów.

Dziś jest 4 lipca, kuriera u mnie znowu nie było,
paczki z punktu również nie zostały zabrane.

Od rana dostaje telefony oraz wiadomości, dyskusje:
- "gdzie jest moja paczka"
- "czemu towar nie dotarł"
- zwrot z tytułu, "paczka nie dotarła na czas"

Prawdę mówiąc kontaktowałem się już kilka razy z tego tytułu z supportem,
ale bez efektów. Ww. sytuacja ma miejsce co tydzień.

Pytanie co mam zrobić?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dobry wieczór @Exxth! Poprosiłam o wyjaśnienie tej sytuacji z kurierem z Twojego regionu. Takie zamówienia możesz zgłaszać do nas, abyśmy wykluczyli je z jakości sprzedaży. Czy już to zrobiłeś? Jeśli nie, to podaj tu proszę numery opóźnionych zamówień.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

Dobry wieczór @la_nika 

 

Dziękuję za szybka odpowiedź.

Poniżej przesyłam numer przesyłek:

A000T353A8

A000T33QN5

A000T33LR7

A000T331V0

A000T32RU0

A000T31AO1

A000T314O1

A000T30YQ8

 

Dziękuje i pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exxth Dziękuję. Zgłosiłam już prośbę o wykluczenie.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi a co z rekompensatą dla sprzedawcy za stracony czas, opinię o firmie oraz pewnie utraconych kupujących ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Sprzedający ma oczywiście możliwość złożenia reklamacji. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exxth Zamówienia zostały wykluczone, z wyjątkiem zamówienia 1d3335d0-3871-11ef-a202-05cb1b8c2349, które nadano w terminie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 

To jest odpowiedź jaką dostałem na reklamację:

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość dotyczącą zlecenia odbioru przesyłek.

Zdaję sobie sprawę, że sytuacja jest dla Pana kłopotliwa. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość oferowanych usług była na jak najwyższym poziomie. Bardzo również dziękuję za zgłoszenie nam tego problemu - pozwoliło nam to na zgłoszenie i zwrócenie uwagi do naszego personelu odpowiedzialnego za zlecenia odbiorów paczki. 
Mam nadzieję, że przyszłościowo podobne niedogodności nie będą mieć miejsca.

Mając na uwadze Regulamin “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4, usługa zlecenia odbioru przez kuriera nie jest gwarantowana przez Operatora, dlatego reklamacji nie uznaję.

Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zlecenia realizowane były zgodnie ze wskazanymi datami.

Może się Pan odwołać od decyzji odpowiadając na tego maila w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania decyzji. 
Może Pan także odwołać się listowne na adres:

Allegro sp. z o.o.
ul. Wierzbięcice 1B
61-569 Poznań
Proszę wskazać numer reklamacji.

Może Pan również dochodzić roszczeń na drodze sądowej lub skorzystać z możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej"

 

 

Prosiłbym się o odniesienie do sprawy.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Exxth 

Pięknie 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Exxth  napisał(a):

Pytanie co mam zrobić?


Zatrudnić dodatkową osobę do obsługi zgłoszeń One by Allegro 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

hehe 😄

oznacz moderatorów