Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś z wam spotkał się z taką praktyką, że dział bezpieczeństwa nie chce wam odblokować sprzedaży bo kupujący np. otwierają dyskusje a my musimy nie mieć żadnej otwartej ? Codziennie kupujący otwierają dyskusje. Codziennie Pani Joanna z działu bezpieczeństwa piszę nam które mamy rozwiązać aby odblokować sprzedaż. Codziennie kupujący otwierają dyskusje. Przecież to jest niewykonalne. Kupujący otwiera dyskusje dzisiaj o godzinie 9. A Dział bezpieczeństwa mówi nam ze musimy ją rozwiązać żeby odblokować sprzedaż. Masakra.. Zabili nam już sprzedaż na jednym koncie.
W takim wypadku mamy blokowaną sprzedaż niesłusznie. Tracimy popularność, pieniądze na reklamę, na adsy i na wszystko. Giniemy. Codziennie pracownik allegro każe nam rozwiązywać dopiero co otwarte dyskusje aby odblokować konto.
@Vocase piszesz ,,Zabili nam już sprzedaż na jednym koncie.,, to zapewne jakość tamtego konta ma wpływ na decyzję allegro
Drugie konto nie ma nic do rzeczy. Tam jest wszystko ok
@Vocase blokadę konta rozwiążesz tylko z działem bezpieczeństwa, nikt inny nie pomoże. Jeżeli klienci codziennie otwierają dyskusje to ewidentnie coś jest nie tak ze sprzedażą i dział bezpieczeństwa musiał mieć jakiś powód do blokady
@mdrogeria zgaduje, że blokada konta była nałożona z powodu o którym autor wątku nie wspomniał a teraz rozwiązanie wszystkich dyskusji jest warunkiem do odblokowania sprzedaży
Powód blokady sprzedaży został już dawno rozwiązany. Czy jest powiedziane, że ilość otwieranych dyskusji może być powodem do braku odblokowania sprzedaży?
@Vocase Przed odblokowaniem konta konieczne jest wyjaśnienie wszystkich zgłaszanych problemów transakcyjnych. Stanowisko i warunki odblokowania konta przedstawione w korespondencji numer 30286692 pozostają bez zmian.