Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy zamawianiu podjazdu dla paczki AD00OTFIG7 mam aktywną tylko opcję "Bez podjazdu" z wyjaśnieniem:
"Dla podanego adresu przewoźnik nie zaproponował żadnych godzin podjazdu. Podjazdy kuriera nie są dostępne w Twojej lokalizacji lub dla wybranych paczek podjazd został już zamówiony."
Na liście zamówionych podjazdów zamówienie to ma stan: "Nie zamówiono podjazdu".
O co tu chodzi, dlaczego nie mogę zamówić podjazdu?
Pozdrawiam
@diamedica możliwe, że podany adres podjazdu jest za długi lub numer telefonu został podany w złym formacie. Jeżeli masz taką możliwość skróć adres podjazdu i spróbuj jeszcze raz zamówić podjazd. Jeżeli to nie zadziała sprawdź, czy numer telefonu jest podany poprawnie.
Ok. dziękuję za wyjaśnienie. Po skróceniu nazwy naszej firmy udało się.
Gdzie mogę ustawić domyślną tj. krótszą nazwę firmy do przesyłek?
Nazwa firmy do faktur musi pozostać, jak była.
@diamedica w sales center w ustawieniach sprzedaży > dostawy > magazyny możesz podać i ustawić domyślny adres wysyłki.
Nazwę magazynu mamy poprawną, krótką.
Problem polegał na tym, że do listu pobrana była nazwa firmy, która rzeczywiście jest długa, ale do faktury taka musi być.