anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Witajcie,

chciałam aktywować usługę jak w temacie. Postępowałam wg zamieszczonej instrukcji. Otrzymałam link aktywacyjny i po kliknięciu w niego otrzymuję komunikat: użytkownik nie został aktywowany.

Nie mogę drugi raz wykonać całej operacji od początku, bo mój e-mail jest już zarejestrowany na stronie InPost-u.

Czy jet jakaś możliwość, żeby to działało? Nie wiem co robię nie tak...inpotallegro.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Tak jak piałam wyżej, ja to wszystko już przeszłam.

Dostałam link do aktywacji i niestety nic z tego.

oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Gdy klikam w swoją nazwę użytkownika nie mam opcji "Zamówienia" i " Do wysłania"

To pewnie dlatego nie mam możliwości też "opcje" i 'Nadaj paczkę z Allegro Inpost"

Chyba coś bardzo namieszałam.

opcje.pngBez tytułu.png

oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

zamówienia.pngTylko takie mam opcje w zamówieniach

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@efkaraj, to faktycznie dziwna sytuacja. Czy możesz ponownie skorzystać z linka aktywacyjnego? Być może był to chwilowy problem.

Jeśli to nie pomoże, spróbuj ponownie zarejestrować konto - z poziomu Allegro lub Managera przesyłek. Jeśli założysz sobie konto osobno, wciąż powiążesz je z Allegro. 

Daj, proszę znać, jeśli to nie pomoże. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź, ale nadal nic z tego. Po założeniu nowego konta, wciąż mam taką informację

konto.png

Nadal nie mam też opcji "Nadaj paczkę Allegro InPost"

zamówienia.png

szkoda, bo pani już opłaciła przesyłkę, ale ja chyba dam sobie spokój i wyślę tradycyjnym sposobem, poza Allegro.

Nie poradzę sobie z tym.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@efkaraj 

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie czy Państwa przeglądarka nie ma zablokowanych wyskakujących okienek. Powinny być one włączone. Jeżeli są włączone, prosimy spróbować na innej przeglądarce (pamiętając o włączeniu wyskakujących okienek).
W przypadku dalszego występowania, problemu prosimy o ponowienie próby zintegrowania kont i przejście przez następujące czynności:
1. Wejście na stronę Allegro
2. Następnie zakładka 'Moje konto'
3. Kliknięcie w 'Powiązane aplikacje'
4. Usunięcie 'Allegro InPost Integration'
5. Powiązanie raz jeszcze konta w Managerze Paczek według instrukcji, strona 7 - https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro_2505.pdf

Po wykonaniu przedstawionych czynności integracja kont powinna przebiec pomyślnie. W przeciwnym razie prosimy o kontakt na: pomoc@inpost.pl i podanie następujących danych oraz przesłanie zrzutu ekranu z komunikatem błędu:
1. Data i czas zdarzenia:
2. Rodzaj i wersja przeglądarki:
3. Wykonywana czynność:
4. Komunikat o błędzie:
5. Sposób logowania (Allegro, Facebook, Manager Paczek):
6. Adres e-mail w Managerze Paczek:
7. Login Allegro:

oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo za pomoc. Na stronie Allegro mam powiązanie konta z Menagerem Paczek

powiązanie.png

Jednak nadal nie mam pod zamówieniem opcji "Nadaj paczkę Allegro In Post"

Spróbuję jeszcze jutro na innym komputerze i na innej przeglądarce.

Dam odpowiedź.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@efkaraj @ W allegro nie będziesz mieć takiej opcji. Musisz nadawać wMenadżerze Paczek InPost

oznacz moderatorów
efkaraj
#9 Pomysłodawca#

Jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂

To była ta blokada wyskakujących okienek 🙂

Wszystko działa teraz jak powinno 🤗

oznacz moderatorów