anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro kurier dhl

N4sportowo
#9 Pomysłodawca#

Po raz kolejny w opcji allegro kurier mam problem z odbiorem paczki przez kuriera przez co trace na jakości sprzedazy. Tym razem dotyczy to zamowienia ca6c36b0-5050-11ef-aab9-e310f093ce26. Paczka jeszcze przed 8 rano była w paczkomacie jest prawie 20 a kurier nadal jej nie podjoł. 

Jeśli mam jakieś opóżnienia w wysyłce to jest to w 98% wina kuriera, za co ja ponosze konsekwecje. 

Czy allegro ma jakis wpływ na kurierów w swoich umowach bo podobne sytuacje mam  z dpd czy ups. Jedynie Inpost nigdy nie zawala

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@N4sportowo przykro mi, że masz takie problemy z przewoźnikiem. Jeśli zamówienia są opóźnione z winy przewoźnika, możemy je wykluczyć z jakości sprzedaży, jednak potrzebujemy potwierdzenie od przewoźnika, że opóźnienie wynika z ich strony. Może to być zrzut ekranu z wiadomości otrzymanej od DHL (w tym przypadku), w której potwierdzą problem po ich stronie. Możemy również skontaktować się w Twoim imieniu z przewoźnikiem, ale wówczas konieczny będzie kontakt za pomocą formularza, dodam, że zamówienie może zostać wykluczone z jakości tylko, gdy będzie opóźnione, to którego numer podałeś, nie jest opóźnione. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Bladziak
#10 Popularyzator#

Takie ludzkie podejscie ... potzebne nam jest pismo od DHL gdzie się podłożą i napiszą tak to my DHL zle zrealizowalismy usługę - bo już np screen od sprzedawcy gdzie wskazałby kiedy zamowil podjazd data i godzina oraz kiedy ewentualnie dhl zeskanowal przesylki lub je odebral z punktu to nie wystarczy ... bo przeciez standartem na allegro jest tak uprzykrzyc zycie zeby sie wszytskim odechcialo powtarzam należy życzyć wszystkim konsultatnom allegro zeby byli traktowani na takim poziomie jak oni traktuja sprzedawcow - no szczerze wam tego zycze

 

oznacz moderatorów

N4sportowo
#9 Pomysłodawca#

Czy teraz paczka jest już wystarczająco opóźniona żebyście zareagowali ? 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @N4sportowo. Tak jak napisała Monika, potrzebujemy potwierdzenia od DHL, że opóźnienie wynika z ich winy. Może to być zrzut ekranu z wiadomości od przewoźnika, w której potwierdza problem po ich stronie.
Jeśli chcesz, abyśmy dopytali DHL o przyczynę opóźnienia w Twoim imieniu, to musisz napisać przez formularz i wskazać numery zamówienia.  

oznacz moderatorów