Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny w opcji allegro kurier mam problem z odbiorem paczki przez kuriera przez co trace na jakości sprzedazy. Tym razem dotyczy to zamowienia ca6c36b0-5050-11ef-aab9-e310f093ce26. Paczka jeszcze przed 8 rano była w paczkomacie jest prawie 20 a kurier nadal jej nie podjoł.
Jeśli mam jakieś opóżnienia w wysyłce to jest to w 98% wina kuriera, za co ja ponosze konsekwecje.
Czy allegro ma jakis wpływ na kurierów w swoich umowach bo podobne sytuacje mam z dpd czy ups. Jedynie Inpost nigdy nie zawala
@N4sportowo przykro mi, że masz takie problemy z przewoźnikiem. Jeśli zamówienia są opóźnione z winy przewoźnika, możemy je wykluczyć z jakości sprzedaży, jednak potrzebujemy potwierdzenie od przewoźnika, że opóźnienie wynika z ich strony. Może to być zrzut ekranu z wiadomości otrzymanej od DHL (w tym przypadku), w której potwierdzą problem po ich stronie. Możemy również skontaktować się w Twoim imieniu z przewoźnikiem, ale wówczas konieczny będzie kontakt za pomocą formularza, dodam, że zamówienie może zostać wykluczone z jakości tylko, gdy będzie opóźnione, to którego numer podałeś, nie jest opóźnione.
Takie ludzkie podejscie ... potzebne nam jest pismo od DHL gdzie się podłożą i napiszą tak to my DHL zle zrealizowalismy usługę - bo już np screen od sprzedawcy gdzie wskazałby kiedy zamowil podjazd data i godzina oraz kiedy ewentualnie dhl zeskanowal przesylki lub je odebral z punktu to nie wystarczy ... bo przeciez standartem na allegro jest tak uprzykrzyc zycie zeby sie wszytskim odechcialo powtarzam należy życzyć wszystkim konsultatnom allegro zeby byli traktowani na takim poziomie jak oni traktuja sprzedawcow - no szczerze wam tego zycze
Czy teraz paczka jest już wystarczająco opóźniona żebyście zareagowali ?
Cześć @N4sportowo. Tak jak napisała Monika, potrzebujemy potwierdzenia od DHL, że opóźnienie wynika z ich winy. Może to być zrzut ekranu z wiadomości od przewoźnika, w której potwierdza problem po ich stronie.
Jeśli chcesz, abyśmy dopytali DHL o przyczynę opóźnienia w Twoim imieniu, to musisz napisać przez formularz i wskazać numery zamówienia.