Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
otrzymaliśmy zamówienie w ramach Allegro Kurier DPD pobranie na 5 takich samych produktów w dwóch przesyłkach. Błędnie nadaliśmy przesyłkę. Podaliśmy całą kwotę pobrania jaką powinna zapłacić klientka w obu listach przewozowych, a powinna być rozdzielona. Także klienta żeby odebrać dwie paczki musiałaby nam zapłacić podwójnie. Odebrała jedna i tym samym opłaciła całość zamówienia. Kurier zabrał druga paczkę. DPD podjęło decyzję o zwrocie bo nie wydadzą paczki bez jej opłacanie mimo naszej ustnej do tego dyspozycji.
Czy kurier zwracając ją nadawcy będzie od nas pobierał jakąś opłatę za zwrot?
I drugie pytanie czy można coś zrobić z etykietą tej przesyłki zwrotnej np. jeszcze raz wygenerować żeby nadać ponownie czy może wnosić o zwrot poniesionych kosztów???
@homesay-pl popełniliście błąd i koszty jego następstw są po Waszej stronie , za powrót przesyłki oczywiście DPD nalicza opłatę .
gdzie szukać w jakiej wysokosci?
W rozliczeniach z DPD przyjdzie z pewnością (rachunek z Allegro), ale załatwcie sprawę z kupującym, to jest dla was najważniejsze.
@homesay-pl zwrotka zwykle kosztuje tyle samo co nadanie , cyba że masz inaczej w umowie .
cennik masz tu -https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/wysylam-z-allegro-cennik-uslug-podstawowych-i-dodatkowych-D5xnG...