Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie dotyczące obsługi przesyłek Allegro Kurier24 InPost. Klient zakupił produkt z tą formą dostawy, jednak po zalogowaniu się do Menedżera Paczek InPost w zakładce "Nie zrealizowane" nie widzę żadnej przesyłki do nadania.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Czy możliwe, że przesyłka nie została poprawnie zarejestrowana w systemie? A może powodem jest jakiś błąd techniczny? Jakie kroki powinienem podjąć, aby rozwiązać ten problem i nadać przesyłkę zgodnie z zamówieniem klienta?
Będę wdzięczny za pomoc!
W lewym rogu masz jakiej paczki szukasz .Rozwiń i zaznacz mini kurier to powinna się wyświetlić .
Teraz masz jak dobrze widzę paczkomaty .
@Client:74458934 Rozumiem, że jest to widok zakładki "Import Allegro InPost/Niewygenerowane"?
Jest dokładnie tak, jak pisze @KOGUT-K74 - trzeba wybrać odpowiedni rodzaj przesyłki pierwszym przyciskiem po lewej
@Client:74458934 zrób tak