anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Kurier24 InPost

Client:74458934
#1 Nowicjusz#

Mam pytanie dotyczące obsługi przesyłek Allegro Kurier24 InPost. Klient zakupił produkt z tą formą dostawy, jednak po zalogowaniu się do Menedżera Paczek InPost w zakładce "Nie zrealizowane" nie widzę żadnej przesyłki do nadania.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Czy możliwe, że przesyłka nie została poprawnie zarejestrowana w systemie? A może powodem jest jakiś błąd techniczny? Jakie kroki powinienem podjąć, aby rozwiązać ten problem i nadać przesyłkę zgodnie z zamówieniem klienta?

Będę wdzięczny za pomoc!

Client74458934_0-1735340079322.png

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGUT-K74
#8 Zapaleniec#

W lewym rogu masz jakiej paczki szukasz .Rozwiń i zaznacz mini kurier to powinna się wyświetlić .

Teraz masz jak dobrze widzę paczkomaty .

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Client:74458934 Rozumiem, że jest to widok zakładki "Import Allegro InPost/Niewygenerowane"? 

Jest dokładnie tak, jak pisze @KOGUT-K74 - trzeba wybrać odpowiedni rodzaj przesyłki pierwszym przyciskiem po lewej 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@Client:74458934 zrób tak

Zrzut ekranu 2024-12-28 112550.png

oznacz moderatorów