Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący rozpoczął zakup przedmiotu. Płatność: Nieudana.
Kupujący zablokował mi sprzedaż na 5 dni w ten sposób bo kontaktu z nim nie ma danych tez nie na czacie nie odpowiada.
dlaczego nie ma informacji czy klient wybiera przelew tradycyjny?
potem naliczy mi opłate za obsługe tranzakcji jak sie klient "obudzi" np po 5 dniach allegro lokalnie proponuje zmiane tego beznadziejnego przepisu
Bo tak działa AL, kupujący ma 5 dni na zapłatę i jak nie opłaci oferta wznawia się po 7 dniach automatycznie. Jeżeli Allegro naliczy ci prowizje musisz pisać o zwrot i dobrze mieć coś co potwierdza brak transakcji.
@elwis0 Opłata jest naliczana tylko wtedy, gdy kupujący wybierze pobranie lub odbiór osobisty. Jeśli wybierze płatność z góry i nie zapłaci, opłata nie jest naliczana. Nie udostępniaj na Lokalnie pobrania i odbioru osobistego. Nieopłacona przez 5 dni transakcja wznowi cię się automatycznie. Nie po 7 dniach, jak w błąd wprowadza @LEW433
Po pięciu też nie, ale 7go tak. Pasuje ?
Jak nie zapłaci w ciągu 5 dni, to też nic nie zapłacisz.
Przyczyny na brak reakcji na czacie mogą być różne, bo np. info o wiadomości do odczytania może wylądować w spamie albo problem z dokończeniem płatności i olanie zakupu.
Wystawienie oferty ponownie (przy braku reakcji kupującego) jest obarczone ryzykiem: masz jeden przedmiot, a może się okazać, że będziesz zobowiązany wysłać dwa (gdy ten pierwszy się obudzi, a druga oferta pójdzie wcześniej). Wtedy tylko polubowna zgoda z tym pierwszym.
Teoretycznie rozwiązanie takiej sytuacji (aby mieć ciastko i zjeść ciastko) jest jedno: wystawienie drugiej oferty z opisem: można kliknąć zakup, ale proszę po zakupie nie opłacać ... dni (tu podajesz liczbę do upłynięcia dni bez zapłaty tej pierwszej), gdyż istnieje ryzyko konieczności wydania towaru wcześniejszemu klikaczowi. Tak, wiem jak to brzmi ;]