Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Podczas nadawania paczki wyskakuje błąd:
"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
Pole punkt odbiorcy ze wskazanym id nie zostało znalezione"
Numer zamówienia: 49b5ced1-e437-11ee-8246-7b382d7aa691
Hmm to będzie problem, bo w tej miejscowości jest tylko ten jeden ;/
@Jermys Bardzo i przykro, ale punkt został wyłączony dzisiaj i nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy zostanie ponownie aktywowany. W takiej sytuacji masz dwa wyjścia:
1. jeśli posiadasz umowę własną z którymkolwiek z przewoźników, możesz nadać paczkę w ten sposób, oczywiście uprzednio informując o tym kupującego,
2. możesz skontaktować się z kupującym i poprosić go o anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie wybierając inną metodę dostawy.
Dziękuję za informację.
Kontaktowałem się z kupującym (starsza osoba), niestety nie wie jak anulować zakup. Uzgodniliśmy, że wyślemy paczkę na paczkomat (własna umowa z inpostem).
Także proszę o wykluczenie zamówienia numer: 49b5ced1-e437-11ee-8246-7b382d7aa691 ze statystyk Skuteczności wysyłki.
@Jermys Jeśli wysyłasz na umowie własnej, to wystarczy, że nadasz przesyłkę zgodnie z procedurą - dodasz zamaskowany adres mailowy podczas generowania etykiety, a system będzie mógł śledzić tę przesyłkę. 🙂
Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Paczka nadana. Pozdrawiam