Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do kupującego dojechała przesyłka z uszkodzonym elementem produktu. Złożyłem reklamacje i uzyskałem odpowiedź, ze paczka nie została należycie zabezpieczona. Produkt był w kartonie jednostkowym i kopercie bąbelkowej. Dodam tylko, że wysyłałem w ostatnim roku dziesiątki takich samych paczek i tak samo zabezpieczonych i zawsze wszystko było ok. Czego wobec tego dotyczy ubezpieczenie, jeśli inpost nie zamierza zwracać pieniędzy w jego ramach?
@adkli Ubezpieczenie nie daje żadnej gwarancji, trzeba czytać warunki ubezpieczenia. Jeżeli przewoźnik nie uzna reklamacji, nie wypłaci odszkodowania pomimo wszelkich ubezpieczeń.
No właśnie szukałem jakiejkolwiek informacji i nie mogłem nic na ten temat znaleźć, dlatego jestem tutaj. W takim razie po co jest to ubezpieczenie, jak nie ma żadnego znaczenia czy będzie czy nie?
@adkli poczytaj se tu https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/owu-ubezpieczenie-mienia-w-transporcie-221.pdf
Allegro ma domyślnie ubezpieczenie ale w sklepie internetowym nie zanzaczam tego 50 groszy x X paczek rocznie mam tysiące złotych na pokrycie uszkodzonych kilku paczek lepiej niż składać reklamacje 😄
Jasna sprawa, jak ktoś sprzedaje bardzo dużo towaru to warto sobie zagospodarować taki budżet na ewentualne pokrycia szkód. Ja mowie o Allegro lokalnie gdzie miesięcznie sprzedaje kilka-kilkanaście sztuk.