Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem sprzedaży urządzenia przez Allegro Lokalnie, kupujący przelał środki i umówiłem się z kupującym, że przed wysyłką jeszcze je sprawdzę czy działa 100% prawidłowo.
Przy sprawdzeniu okazało się, że nie wszystkie funkcje działają.
Zapowiedziałem, że zawezwę serisanta i jeśli do 2 dni usunie usterkę, to sfinalizujemy transakcję.
Ponieważ serwisant nie pojawił się w uzgodnionym terminie uzgodniliśmy z kupującym, że transkacja jest anulowana i zwracam środki.
1) Czy mogę jakoś anulować transakcję sprzedaż i "odwrócić" (odesłać) płatność poprzez Allegro Lokalnie?
2) Czy też muszę zwrócić środki kupującemu poprzez przelew bankowy i potem złożyć wniosek do Allegro Lokalnie o anulowanie prowizji?
@PETERSTA 2) Czy też muszę zwrócić środki kupującemu poprzez przelew bankowy i potem złożyć wniosek do Allegro Lokalnie o anulowanie prowizji?
@PETERSTA Na Allegro Lokalnie pieniądze musisz oddać zwykłym przelewem na rachunek bankowy podany przez kupującego. Za pośrednictwem Allegro nie oddasz.
Poproś kupującego o pisemną rezygnację z zakupu, potem poproś Allegro o zwrot naliczonej opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej rezygnację kupującego.