Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient opłacił mi produkt za pomocą Allegro Businness.
Otrzymałeś wpłatę za zakup użytkownika status: zakończona m4b410fx0u+623d53785@allegromail.pl |
Prowizja została pobrana, ale wpłaty brak. Z tego co wyczytałem, to dostanę wpłatę na konto bankowe bezpośrednio od PragmaGO S.A
Chciałem się upewnić, bo to dla nas spora kwota.
Dzień dobry @hapisszczytno! W przypadku Allegro Pay Business działa to tak, że po zakupie potwierdzamy status płatności, pieniądze ze sprzedaży są od razu wypłacane przelewem przez PragmaGO na Twój rachunek bankowy podany w Allegro Finanse. Płatność jest realizowana zwykłym przelewem. Czas księgowania przelewu tradycyjnego to 1-2 dni robocze – w tym czasie środki zostaną odnotowane na Twoim rachunku. PragmaGO płaci Ci bezwarunkowo, a dalsze rozliczenie transakcji zostaje pomiędzy kupującym i PragmaGO.
Potwierdzeniem zapłaty będzie status płatności Opłacone w zakładce Zamówienia. PragmaGO realizuje płatność bezwarunkowo. Dalsze rozliczenie transakcji leży po stronie kupującego i PragmaGO. Dlatego gdy tylko zamówienie uzyska status Opłacone – możesz je realizować.
Zapłatę za towar znajdziesz na rachunku bankowym, który został przez Ciebie wskazany do wypłat na Allegro. Nadawcą przelewu będzie dostawca usługi Allegro Pay Business: obecnie to firma PragmaGO S.A. W tytule przelewu znajdziesz numer zamówienia, na przykład „Płatność za zamówienie nr 999”.
@hapisszczytno Hej Kamil, super! Cieszę się, że mogłam pomóc 🙂