Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam problem — klient dokonał zakupu 2 przedmiotów przez Allegro Pay. W dostępie 3 dni zdecydował się na zwrot każdego z nich. Zwrot został dokonany 2 razy — za każdym razem na 1 przedmiot. Klient twierdzi, że otrzymał tylko ostatni zwrot, a poprzedniego nie. Zwrot dokonano przez formularz Allegro. Mam potwierdzenie, że został dokonany.
Stąd pytanie — jak sprawdzić, czy środki zostały mu zwrócone?
@Shop-On-Top Cześć. 🙂 Zaproś klienta do kontaktu bezpośrednio z nami przez https://allegro.pl/pomoc/kontakt lub tutaj na Gadane od razu z informacją o numerze zamówienia. Sprawdzimy to i pomożemy kupującemu zlokalizować zwrot. 🙂
Dziękuję 😉
Dzień dobry, niestety klient nadal mnie nęka, że nie otrzymał zwrotu środków. Nie wiem, czy się z Państwem skontaktował , pomimo tego, że otrzymał zarówno link do kontaktu, który otrzymałam od Państwa, jak i dla ułatwienia nr transakcji. Może ja bym mogła sprawę załatwić?
@Shop-On-Top podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy, sprawdzę co możemy zrobić 🙂
95e131c0-fbfb-11ed-b759-c36a5fd3ff7e
@Shop-On-Top oki, dziękuję! Poprosiłam o kontakt z kupującą, metoda płatności to Allegro Pay, ale widzę, że oba zwroty zostały wykonane poprawnie. Środki trafiły na saldo Allegro Pay i albo kupująca nie jest świadoma, że nie musiała spłacić tego zamówienia, albo nie wie, że wisi jej tam nadpłata. W każdym razie poprosiłam o kontakt e-mailowy z kupującą i wyjaśnienie, że otrzymała zwrot.
Dziękuję 😉
Tak to jest jak się nie do końca wie jak to działa, nie wie kto i jak płaci > gdzie idzie zwrot. Nie wie także po co kupuje dzień po dniu i wszystko zwraca, raz ...no się pomylił ale tyle razy po rząd?😒
Jak zrobiłeś zwrot przez Allegro to zapewne kupujacy nie wie gdzie wracają środki, a wracają tam skąd wyszły, Czy to zakup z Allegro Pay?