Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem. Nie mogę dostać się do mojego konta - zalogować ponieważ system uwierzytelnienia prosi o kod wysłany na numer który już nie istnieje. Kilkukrotnie zmieniałem w ustawieniach konta numer telefonu ze starego na aktualny i zapisywałem. Ale mimo to gdy używałem smartfona do logowania się na konto to z racji tego, że było to nowe urządzenie to musiałem wpisać kod który allegro ciągle wysyłało na nieużywany numer telefonu. Miałem mimo to ciągle dostęp do konta (swobodne logowanie się) z domowego komputera bez problemu. Ale teraz i na domowym komputerze muszę wpisać kod bezpieczeństwa i widzę, że wysyłany jest na stary numer. Na numer który już teraz jest nieaktywny, wyrejestrowany z racji tego, że nie był używany ponad rok. Kilkukrotnie na domowym komputerze z którego mogłem się logować do konta zmieniałem wszędzie, w każdej rubryce gdzie tylko był stary numer na nowy aktualny i mimo to system cały czas wysyła kod bezpieczeństwa na numer który w tym momencie już nawet nie jest aktywny.
Jak mam się dostać teraz na moje konto?
@Rafal_8955 napisz do nas proszę za pomocą tego formularza. Po weryfikacji tożsamości, Doradca pomoże odzyskać Ci dostęp do konta.