Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Mam pytanie jeżeli klientowi wypłacono środki z Allegro protect - saldo uregulowane do Allegro. Jaka szansa na odzyskanie prowizji sprzedażowej
@X500_FASHION napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza i podaj szczegóły dotyczące Twojego pytania (numer zamówienia).
@la_nika Pani Moniko wysłałem zgłoszenie
@X500_FASHION dziękuję za informację! Poprosiłam odpowiedni dział o możliwie szybką odpowiedź dla Ciebie, poczekaj proszę na naszą wiadomość w prowadzonej korespondencji e-mail 🙂
@la_nika Bardzo dziekuje 🙂 Liczę na pozytywne rozstrzygnięcie. Miłego dnia 🙂
@X500_FASHION mam nadzieję, że otrzymasz pozytywna odpowiedź 🙂
Miłego dnia!
@la_nika Musialam jeszcze raz zgłoszenie zrobić ponieważ na błędnym koncie byłem zalogowanym miło byłoby gdyby jeszcze raz Pani poprosiła o względnie szybkie rozpatrzenie
@X500_FASHION zrobione 🙂 Poprosiłam o szybką odpowiedź na Twoje zgłoszenie.