Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie czy jeżeli kupujący zgłosi sprawę do Allegro Protect, to jest to zawsze akceptowane, czy też może zostać odrzucone.
Uzgodniliśmy z kupującym 2 tygodnie temu że wyśle produkt i wtedy mu zwrócę pieniądze. Czas upłynął, nie wysłał, a teraz Allegro się odzywa w sprawie i w razie czego proponuje mu Allegro Protect.
Druga sprawa - czy oprócz tego że Allegro ściągnie ode mnie pieniądze, to są jakieś konsekwencje w postaci karnych punktów, spadku jakości sprzedaży czy coś takiego?
Nie zgodziłem się wprost. Powiedziałem, że jestem skłonny rozpatrzeć jednak najpierw musi odesłać produkt.
Sprawa jeszcze w tym wszystkim jest taka - ON JEST PRZEDSIĘBIORCĄ - kupił to jako firma, poprosił o fakturę. Pytanie zatem na ile zasady zwrotów będą tutaj oobwiązywać.
@PortoStrefa to ci mogę od razu powiedzieć ost 2 podobne sprawy zakup na firmę = brak zwrotu allegro się wypięło oni nie rozstrzygają czy zakup jest pokrewny do kodów pkd z ceidg. Wrzuć jego nip co ceidg wklej jego kody tutaj i podaj co kupił przeanalizujemy @PortoStrefa
Allegro się wypięło, ale na kupującego czy na sprzedawcę wspierając mimo wszystko zwrot?
Co do PKD, raczej kupił coś mocno powiązanego.
Produkt to Zestaw do ogrzewania podłogowego WiFi - 7 obiegów https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-ogrzewania-podlogowego-wifi-tuya-7-obiegow-15002964069
Firma natomiast ma PKD powiązane generalnie z budownictwem, wykonanie instalacji elektrycznych i tym podobne
tak jak napisał @az1rael
zapytaj się najpierw w dyskusji czy zgłosił odstąpienie od umowy w trybie konsumenckim czy reklamACJĘ
możesz twierdzić, że odstąpienie od umowy trybie konsumenckim jest niemożliwe
W dyskusji na początku użył zwrotu: "Chciałbym je mimo wszystko zwrócić i odzyskać pieniadze. Proszę o wytyczne"
Przy zwrocie zaznaczył komentarz: "Powód zwrotu (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Urządzenie nie pracuje. Dyskusja rozpoczęta w tym temacie )"
Jak widać to się przenika i nie ma jasności. Napisałem do Allegro opisując sytuację, aby móc być przygotowanym na to co można tutaj zrobić.
@PortoStrefa na obu allegro odpisalo idzcie se do sadu i nie bedziemy tu mediowac. Pokaz swoja oferte 1 musisz miec zapis o firmach ze nie przyjmujesz zwrotow dwa drugi zapis o wylaczeniu rekojmi dla firm zgodnie z kc wtedy moze sobie reklamaowac u gwaranta z toba jako posrednikiem tzn przekazujesz towar miedzy stronami lub informujesz gwaranta i on sie na odbior umawia z kupujacym. Zwroty mozesz przyjmowac jak chcesz ale skoro nie dziala to musialbys na glowe upasc i chciec na tym stracic