Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił rok temu komodę, porysował ją na blacie, wysyła teraz zdjęcia, że brzydkie takie rysy.
Jako sprzedawca odpisujesz, że to są mechaniczne uszkodzenia, kupujący chce zwrot kasy.
Allegro zachęca do allegro protect - ten wysyła wniosek i mu go przyznają.
To są jaja. Kończę z tym złodziejksim portalikiem.
Żagnam.
odrzuciłeś reklamację ?
@Majoris_pl Składa reklamację a ty masz 14dni na jej odrzucenie, ważne że by odrzucić i napisać , uzasadnić dlaczego.
@Majoris_pl kupujący rozpoczął dyskusję 06.08.2024 o godz. 17:59, a Twoja pierwsza i jedyna odpowiedź w niej pojawiła się blisko po miesiącu, dokładnie 01.09.2024, o godz.17:33. Zaproponowaliśmy kupującemu złożenie wniosku do Allegro Protect, ponieważ Ty jako sprzedający, nie odpowiadałeś w dyskusji, a przypominam, że masz taki obowiązek.
No to się wyjaśniło, należało odrzucić reklamacje