anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect - sprzedający nie ma nic do gadania DOSC

Majoris_pl
#8 Zapaleniec#

Klient kupił rok temu komodę, porysował ją na blacie, wysyła teraz zdjęcia, że brzydkie takie rysy.

Jako sprzedawca odpisujesz, że to są mechaniczne uszkodzenia, kupujący chce zwrot kasy. 

Allegro zachęca do allegro protect - ten wysyła wniosek i mu go przyznają.

 

To są jaja. Kończę z tym złodziejksim portalikiem. 

Żagnam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

odrzuciłeś reklamację ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Majoris_pl Składa reklamację a ty masz 14dni na jej odrzucenie, ważne że by odrzucić i napisać , uzasadnić dlaczego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Majoris_pl kupujący rozpoczął dyskusję 06.08.2024 o godz. 17:59, a Twoja pierwsza i jedyna odpowiedź w niej pojawiła się blisko po miesiącu, dokładnie 01.09.2024, o godz.17:33. Zaproponowaliśmy kupującemu złożenie wniosku do Allegro Protect, ponieważ Ty jako sprzedający, nie odpowiadałeś w dyskusji, a przypominam, że masz taki obowiązek. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

No to się wyjaśniło, należało odrzucić reklamacje

oznacz moderatorów