anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Sandbox - Wysyłam z allegro.

Wicia_16
#8 Zapaleniec#

Cześć , próbuje nadać przesyłkę poprzez WZA i otrzymuje taki błąd:

Process konfigurowania konta WZA zakończył się błędem. Spróbuj odświeżyć stronę za chwilę lub skontaktuj się z nami w celu weryfikacji tego problemu.

To jest błąd konfiguracji z mojej strony ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Wicia_16 Cześć 🙂 Ta sytuacja pojawia się tylko na Sandbox? 

oznacz moderatorów

Wicia_16
#8 Zapaleniec#

Cześć, używam tylko sandbox 🙂

oznacz moderatorów

Wicia_16
#8 Zapaleniec#

Czy można prosić o jakąś pomoc, sugestie , rozwiązanie ? 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wicia_16 Sandbox to środowisko testowe, więc możesz sprawdzić np.  jak Wysyłam z Allegro działa, ale nie nadasz za jego pośrednictwem przesyłek. 
Aby korzystać z Wysyłam z Allegro na koncie Allegro konieczne jest posiadanie konta firmowego, a Twoje to konto zwykłe. Czy ta sprawa dotyczy innego konta?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Wicia_16
#8 Zapaleniec#

Konto firmowe, wwaz123. Zostało potwierdzone

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wicia_16 ale na Sandboxie, a nie na Allegro, czyli w środowisku testowym. 
Rozumiem, że jesteś tego świadom i chcesz sprawdzić jak to działa? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Wicia_16
#8 Zapaleniec#

Jak najbardziej jestem tego świadom. Nie chce nic testować i sprawdzać na środowisku produkcyjnym przecież ;). Założyłem że jeśli macie całą dokumentacje i wpisy odnośnie "Wysyłam z allegro" to mogę to zrobic przez sandbox , nie korzystając z API do wygenerowania przesyłki.

https://developer.allegro.pl/tutorials/jak-zarzadzac-przesylkami-przez-wysylam-z-allegro-LRVjK7K21sY...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wicia_16 okej, dzięki za potwierdzenie! Skonsultuję to z zespołem API, będą mogli sprawdzić co się dzieje z Twoim kontem, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wicia_16 przepraszam, że tak długo czekałeś na odpowiedź! 
Sprawdź proszę teraz czy problem występuje, powinno być już ok, ale w razie czego poproszę o info będziemy działać dalej. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów