anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart! - paczkomat kosztuje więcej

MAMY ROZWIĄZANIE!
Hurtownia-ABC
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!  Gdy ktoś kupi za mniej niż 40zł to płaci 8.99 każdorazowo. To jest jasne ale co dalej? Czy ta kasa idzie do allegro i oni generują list przewozowy czy jak?? Przecież paczkomat kosztuje więcej więc nie rozumiem OCB help! 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
mwmonety
#21 Demiurg#

jak masz smarta allegro to tyle kosztuje 8,99 zł 

oznacz moderatorów
Hurtownia-ABC
#7 Wielbiciel#

sorki zaczynam dopiero i jestem zielony. czyli 8.99 wpływa do mnie i co dalej? Jak mam zamówić paczkomat za 8.99 ? 

oznacz moderatorów
InterSeptor
#9 Pomysłodawca#

Menadżer paczkomatów InPost jest zintegrowany z Allegro, musisz tylko połączyć swoje konto z tym menadżerem.  

Jeżeli klient ma wykupiona opcje Smart to 8,99 nie wpływa do Ciebie,  wpłaca tylko  kwotę za towar a za koszt wysyłki masz 0,00 zł, widzisz to na karcie transakcji.

oznacz moderatorów
Hurtownia-ABC
#7 Wielbiciel#

dziękuję za precyzyjną odpowiedz. Zaczyna to nabierać kształtu. Mam jeszcze pytanie czy jeżeli KLIENT nie ma Smarta (bo przecież musi wykupić) to czy może skorzystać z paczkomatu 8.99 czy ta opcja nie jest dla niego dostępna? 

a może wybierając tę opcje z automatu wykupuje smarta na miesiąc?? hmmm... ??

oznacz moderatorów
InterSeptor
#9 Pomysłodawca#

Jezeli kupujący nie ma Smarta to wpłaca nam 8,99 🙂 i tez to widzisz na karcie transakcji.

oznacz moderatorów
Hurtownia-ABC
#7 Wielbiciel#

rozumiem że realny koszt wysyłki w tej sytuacji to także 8,99?

oznacz moderatorów
InterSeptor
#9 Pomysłodawca#