Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu Allegro usuwa moje oferty, jednocześnie z uporem maniaka, nakłądając ostrzeżenia i obniżając jakość mojego konta. To oczywiście pływa negatywnie na moją sprzedaż oraz wysoką prowizje, z kórej Allegro sie utrzymuje.
W tm miejscu mam kilka pytań:
1. Dlaczego przed usunięciem oferty, Allegro nie próbuje nawet wyjasnić, czy są podstawy do usunięcia oferty? Od razu jest upomnienie!
2. Nja jakiej podstawie oferty są usuwane?
Proszę o informację oraz kontakt do osoby lub komórki, z którą można porozmawiać na temat ułomności tej procedury. NIestety kontakt z osobami na chacie nie pomaga. Jałowa dyskusja z cyklu "grochem o ścianę".
@fhu-pini przykro mi, ale szczegółowych informacji mogą udzielić konsultanci, z którymi już się kontaktowałaś w zgłoszeniu nr 34016109. Przykro mi, że nie jesteś zadowolona z odpowiedzi, ale nie jestem w stanie przekazać Ci innych informacji niż te otrzymane w korespondencji e-mailowej.
Podjęliśmy działania wobec ofert sprzedaży produktów znajdujących się na liście niebezpiecznych towarów nieżywnościowych działającej w ramach unijnego systemu Safety Gate, którego celem funkcjonowania jest ochrona europejskiego konsumenta przed nabyciem produktów niebezpiecznych.
Nawiązujac do odpowiedzi, mam pytanie. Dlaczego Allegro ma w takim razie aktywne katalogi produktów z artykułami niebezpiecznymi?
Ja wystawiając produkty w ofercie Allegro najczęściej łącze je przez produktyzację dostępną w Allegro. Skoro te produkty są niebezpieczne, to może z automatu zablokujcie możliwości ich wystawiania. Świadomie nie wystawiamy produktów zgłoszonych jako niebezpieczne. Gdyby Allegro je z automatu blokowało, to było by to uczciwe. Tymczasem w likwidujecie przyczynę a nie skutek. Tym bardziej, że produkt w momencie wystwiania może nie być jeszcze nigdzie zgłoszony.
Propozycja rozwiązania uczciwa dla sprzedajacych i Allegro.
Jeżeli macie zgłoszenie produktu:
1. Usuńcie je wszystkie z Allego a nie tylko wybiórczo.
2. Zablokujcie możliwośc ponownego wystawienia (czego teraz nie robicie)
3. Nie nakładajcie cały czas upomnień na sprzedawców, bo często nie jest to działanie świadome.
Dziękuję
Konkurencja Cię podżołędzia - ot co...
I właśnie dla tego Allegro, przed usunięciem oferty powinno poprosić o wyjaśnienie sprzedawcę. A nie za każdym zgłoszeniem, również konkurencji ładować upomnienia i usuwać przedmiot.
I jeszcze jedno. Dzisiaj został nam usunięty produkt 13675214888, 13675319587.
Od dłuższego czasu próbuję do Was wysłąć maila z prośbą o wyjaśnienie powodó usunięcia. NIestety system nie pozwala na wysłanie wiadomości do Was.
W zwiazku z tym pytam na forum - jakie są powody usunięcia dwóch powyżych ofert?
Proszę o podanie podmiotu który zgłosił problem. Pytanie również, dlaczego przed usunięciem produktu, nie staracie się nawet wyjaśnić sprawy ze sprzedajacym? Nie dajecie szansy sprzedajacemu aby mógł się obronić, tylko od razu usuwacie produkt i nakładacie upomnienia. W ten sposób ograniczacie możliwosć sprzedaży. A co jeśli zgłoszenie jest bezpodstawne?? Akurat nasza oferta pochodzi z LEGALNEGO źródła i w każdym momencie możemy to udowodnić.
@fhu-pini mogę jedynie przekazać Twoje sugestie do działu, który zajmuje się weryfikacją ofert. Jeśli chodzi o dzisiejsze działania to zostały podjęte na podstawie zgłoszenia od uprawnionego podmiotu w ramach Współpracy w Ochronie Praw, po takim zgłoszeniu musimy podjąć działania. Jeśli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej to jedyna możliwość to kontakt przez formularz.