Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Szanowni Państwo, bardzo proszę o wyjaśnienie braku konsekwencji Państwa działań. Blokada konta została zdjęta w ubiegłym tygodniu pomimo jednej trwającej nierozwiązanej dyskusji. Jest Ona związana z zagubieniem przysyłki przez kuriera i jest to wyjaśniane. Po jednym dniu po raz kolejny nałożyliście Państwo blokadę na moje konto, po zgłoszeniu sytuacji ponownie odblokowaliście Państwo konto i przeprosiliście Państwo za zaistniałą sytuację. Po tygodniu mamy powtórkę z rozrywki, ale tym razem moja prośba została odrzucona pomimo tego, że w zeszłym tygodniu konto zostało odblokowane i od tego czas jakość sprzedaży uległa poprawie?
@QzenMeble Widzę, że napisałeś już wiadomość w tej sprawie przez formularz. Wkrótce otrzymasz odpowiedź od zespołu, który zna szczegóły podjętych działań.
Wiadomość została napisana przez formularz i otrzymałem informacje, że konto nie zostanie odblokowane. Pomimo braku jakiegokolwiek naruszenia regulaminu. Jakość sprzedaży jest poniżej neutralnej i to jest naruszenie, ale w zeszłym tygodniu konto zostało odblokowane, po czym ponownie zablokowane po mojej interwencji zostało drugi raz odblokowane. Minał tydzień poprawiamy jakość sprzedaży poprzez handel, natomiast Państwo po raz kolejny zablkowaliście konto i nie macie zamiaru go odblokować. Porażający brak konsekwencji. W zeszłym tygodniu przy gorszej jakości odblkowaliście konto, a teraz dział bezpieczeństwa nie chce tego uczynić.