anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulacja zamówienia jako sprzedający

MAMY ROZWIĄZANIE!
BONOAGORSKA
#7 Wielbiciel

Hej, mam następujący problem. Klient zakupił artykuł, który niestety przy magazynowaniu zaginął. Chciałabym anulować zamówienie jako sprzedawca tylko nie wiem zbytnio jak to zrobić. Czy istnie w ogóle taka możliwość? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jedyna opcja to zwrócić kasę, rano system anuluje sprzedaż. Bardzo ładnie przy tym przeproś najlepiej w oddzielnej wiadomosci nie tylko przy zwrocie (przy zwrocie przegapiają sprawę).  Większosć klientów jest ludźmi, ale czasem trafi sie ktoś kto rząda towaru i nie przyjmuje argumentów... A negatyw boli. 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
BONOAGORSKA
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo za pomoc!

oznacz moderatorów
BONOAGORSKA
#7 Wielbiciel

Hej, kilka dni temu pisałam zapytanie odnośnie anulacji zamówienia z perspektywy sprzedawcy. 
Zwróciłam pieniądze kupującemu. Zmieniłam status zamówienia na anulowane „z ręki”. Natomiast zostaje obniżona mi jakość sprzedaży za nieterminową wysyłkę. Proszę o informację co mogę z tym zrobić. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BONOAGORSKA musisz wystąpić o zwrot opłaty transakcyjnej tzw. prowizja

ps. sprzedawca nie ma możliwości anulować transakcji

oznacz moderatorów