Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar, zapłacił PayU, a ja otrzymałam już srodki na konto, wiec na koncie Allegro mam 0.
Okazało się towar jest niedostepny, wiec anulowałam transakcję. Jak oddać Klientowi pieniadze gdy na koncie Allegro nie ma środków?
@KindOfMagic4U Cześć. Jeśli nie spodziewasz się w najbliższym czasie zasilenia konta Allegro Finanse, to poproś kupującego o numer konta bankowego i zwróć mu jego płatność bezpośrednio. Zachowaj proszę potwierdzenie tego przelewu - przyda się podczas składania wniosku o rabat transakcyjny.
Na przyszłość - na Allegro możesz już rezerwować kwotę na poczet ewentualnych zwrotów: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/rezerwacja-kwoty-w-allegro-f... 🙂
@KindOfMagic4U
Sprzedający nie może anulować transakcji z powodu "niedostępności" oferowanego towaru.
Zwrot środków kupującemu nie zwalnia z obowiązku wywiązania się z zawartej umowy dostarczenia kupującemu sprzedanej rzeczy.