Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałbym zapytać o jedną rzecz. Wczoraj klient złożył zamówienie u nas. Niestety musiałem poinformować klienta o przedłużonym czasie realizacji z powodu dostawy która będzie dopiero w przyszłym tygodniu. Klient przez telefon powiedział, że w takim razie chciałby anulować zamówienie ponieważ nie może tyle czekać. W porządku, teraz pytanie brzmi. Czy ja oprócz ustawienia statusu "Anulowane" mogę coś jeszcze zrobić z tym zamówieniem? Zapłata jest ustawiona jako pobranie. Mogę prosić allegro o zwrot prowizji?
@ZmpMarketing Możesz wystąpić o zwrot prowizji, ale ciężko Ci będzie ją odzyskać jeżeli nie masz pisemnej rezygnacji klienta. Mimo to złóż wniosek, po odmowie zwrotu prowizji złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i wyjaśnij sprawę.
@ZmpMarketing, widzę, że sprawę wyjaśniasz z nami mejlowo. Zostałeś poproszony o przesłanie korespondencji z Kupującym. 🙂