anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane zamówienie przez klienta

ZmpMarketing
#7 Wielbiciel#

Witam.

Chciałbym zapytać o jedną rzecz. Wczoraj klient złożył zamówienie u nas. Niestety musiałem poinformować klienta o przedłużonym czasie realizacji z powodu dostawy która będzie dopiero w przyszłym tygodniu. Klient przez telefon powiedział, że w takim razie chciałby anulować zamówienie ponieważ nie może tyle czekać. W porządku, teraz pytanie brzmi. Czy ja oprócz ustawienia statusu "Anulowane" mogę coś jeszcze zrobić z tym zamówieniem? Zapłata jest ustawiona jako pobranie. Mogę prosić allegro o zwrot prowizji?

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@ZmpMarketing Możesz wystąpić o zwrot prowizji, ale ciężko Ci będzie ją odzyskać jeżeli nie masz pisemnej rezygnacji klienta. Mimo to złóż wniosek, po odmowie zwrotu prowizji złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i wyjaśnij sprawę.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ZmpMarketing, widzę, że sprawę wyjaśniasz z nami mejlowo. Zostałeś poproszony o przesłanie korespondencji z Kupującym. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów