Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak można anulować komentarz np. negatywny.
Czasem klient wystawia odrazu negatywa bo jest zły.
I sprzedającym nic nie daje dogadanie się bo komentarz pozostaje negatywny jak można go usunąć po tych 21 dniach ?
Nie da się są terminy, trza się szybciej dogadywać z kupującym 😉
@kostas11 👍👌
A CZY PO TYCH 14 DNIACH KUPUJĄCY MOŻE JESZCZE USUNĄĆ KOMENTARZ?
WIEM, ŻE MIAŁ TAKĄ CHĘĆ ALE CIĄGLE ZAPOMINAŁ...
CO W TAKIEJ SYTUACJI?
@sklep-ranczo Jeżeli nie zdążył to niech poprosi Allegro, nie wiem czy się zgodzą :https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
dziękuję za podpowiedź
nawet jak sie pisze do allegro o usunięcie komentarza, to odpowiedz będzie z automatu - " kupujący ma prawo do własnej opinii" - żenująca postawa, dbanie o jedna stronę !
@4u_net_pl Jeśli komentarz narusza art. 11 regulaminu, można też po 21 dniach wnioskować do Allegro o jego usunięcie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
@xyz96 słuszna uwaga, natomiast sądzę, że poprzednie wypowiedzi dotyczyły zgoła innej sytuacji 🙂
Czy kupujący może z własnej inicjatywy usunąć komentarz wystawiony sprzedającemu?
Pzdr
@Client:95360774 Może, musi napisać w tym celu do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201